pitebor.... 2!!!
just hemmkommen från salsa kvällen de var väldigt trevligt.
se anna book och david och malin från lets dance. hade gärna stannat längre men man måste ju lyssna på dom små
just hemmkommen från salsa kvällen de var väldigt trevligt.
se anna book och david och malin från lets dance. hade gärna stannat längre men man måste ju lyssna på dom små
astri; ha ha nej men kul se på dans ääälskar se på det messta inom dans hm,,, kan det ha nått med att göra att jag gick 3 årig danslinje
astri; ha ha ja inte var det då dansare Nej men har väl som alltid gillat dans så mitt val var ganska självklart. Detta var ju då i mina smalare dar. nog för att jag aldrig riktigt haft några sånna ha ha men några kg lättare i alla fall
Man kände sig som en elefant bland mössen
Du vet hälften av klassen hade ju dansat sen dom var 4 år, och var smala och snärta men jag lyckades sammla ihop till några vg i kursena i alla fall så jag var väl inte allt för hopplöst fall
astri; sen har jag tvingat min sambo gå bugg kurs med mig men blev ingen fortsättning och det var ju inte pga mig då och så har jag gått lite salsa,skulle gärna forsätta med det men hade varit kul om min sambo ville oftast så vill dom väl som ha par i dans kurser
nä nu ska jag gå och göra nå mackor till i morgon då jag ska jobba
sen ska jag lägga mig och läsa lite innan jag sommnar
sov gott !
astri; ha ha ha aj!
astri; oj oj
nä nu måste jag gå bänder loss händerna från tangentbordet*
jag tycks inte ta mig härifrån hörni säg till mig nu!
ok NU GÅR JAG FÖR DOM SOM VILL VETA!!