Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

Linda: ja det kanske är nå i vattnet

men det e ju bara det att jag dricker inte så mycket vatten....!

Carre jo jag hör av mig då jag har trist....vi får väl fara å bada nån dag.

Vad trist att du inte fick nån hjälp på ams...vad skulle du vilja göra?

• pippiprollan

Linda: Filip är åxå innne i den perioden nu..men han säger åt sina kompisar att dra ner byxorna så han får titta på rumpan eller snoppen....man undrar ju vad mammorna till dom barnen tänker om mig

• pippiprollan

Jo jag har egen tid...mattias har hu börjat somna själv kl 21 på kvällarna å då passar jag på att sitta här eller ta ett bad eller bara sova.

• pippiprollan

du kan få mitt jobb carre jag vill inte ha det...men jag vet inte vad jag vill göra eller jag vet men jag orkar inte plugga,vill ju bli barnmorska

• pippiprollan

så söt hon är Sandra.

vad e det för vagn ni har föresten...ser jätte fin ut.

Carre...gud va fina bilder han tagit...hade jag vetat det så hade han ju fått fota på mitt bröllop

• pippiprollan

Sandra: det var skillnad motför min vagn som jag köpte då Filip föddes...02 köpte jag den och betalade 7900 utan regnskydd....

• pippiprollan

vi struntade i att fota hos fotograf då det var såååå himla dyrt

Jag e ju inte nöjd med mina bilder heller men som tur e så har vi en film som blev jätte bra man får vara glad åt det istället.

• pippiprollan

hejsan!

Idag har det inte hänt så mycket här hemma...jag har bara latat mig medans Filip varit på dagis å Mattias sovit middag.

Sen har vi varit hos farmor en stund,fikat av hennes goda bullar

Klas jobbar över idag...kommer inte hem föräns kl 22

Imorgon tänkte jag å svärmor fara på röjardagen i stan...kanske man kan fynda lite

Här blev det mini pizza till middag,ides inte nått annat.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!