Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

han är nog avis, skulle nog vilja vara med med oss tjejer....!

• pippiprollan

ja det var bara jag å en till som kom...dom andra 4 ballade tydligen ur ...nåja vi hade kul ändå...barnen lekte å vi frös det var bara dricka kaffe för att hålla värmen

• pippiprollan

hej tjejer!

Tror jag håller på att bli förkyld ,ont i halsen å kroppen.

Igår var jag å barnen i parken både på dagen men även på kvällen å såg på agnes och linda begntzing...linda är Filips idol,han kan sjunga nästan hela - "jag ljuger så bra"!

Idag är det vårfest på dagis kl 15 så då ska vi dit å fika

Sen måste jag på stan i veckan eller imorgon rättare sagt för på torsdag så ska vi på bröllopsmiddag å fredag e det ju examen,jag vill ju ha lite nya sommarkläder

Sandra...tycker du ska säga till din bm nu att det är sååå jobbigt att du vull ha en igångsättning...tycker synd om dig,magen din e ju inte liten om man säger så.

Nä, nu ska jag hoppa i duchen medans Mattias sover...höres

• pippiprollan

Linda

Japp dom var bra...enligt mig iaf.

Colubrid

Nä det vet jag ,var inte riktigt så jag menade ...tycker bara synd om alla som måste gå över tiden...har själv aldrig gjort det å jag har tyckt att det har varit nog obbigt.

• pippiprollan

hejsan!

Allt bra med er idag?

Här e det väl lite så å så,är lite förkyld har haft huvudvärk i 2 dagar nu Mattias är åxå förkyld.

Har varit på stan idag å köpt mig en ny kjol...ikväll ska vi på bröllopsmiddag för klas kusin som gift sig idag.
    Ska bli gott med mat på resaurang...det är ju inte så ofta man unnar sig såmt.

Undra hur det går för Slarva...om det händer nå mer eller?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!