pitebor.... 2!!!
Carmen: Tack för informationen om loppisen
Carmen: Tack för informationen om loppisen
vad händer imorgon då brudar?
själva ska vi städa lite på förmiddagen
Sen blir det kanske en biltur till Vallen (det ligger ca: 5mil från lule, inne i skogen) och hälsa på ett par kompisar som bor där.
Om det inte blir det så vet jag inte vad vi hittar på.
Jag vill oxå helst jobba men eftersom jag inte har fått något jobb så länge som jag har bott här så tyckte arbetsförmedlingen att denna utblidning på framnäs är ett bra alternativ för mig och konstigt nog så ser jag fram emot att få börja där. Det kommer att kännas skönt att få lite inkomst eftersom vi bara lever på min Björns lön och barnbidragen, flerbarnstilläget och 1 underhåll men det räknas inte som inkomst eftersom dom pengarna är bidrag som ska gå till barnen. Okej, nu kommer jag att få ett bidrag av arbetsförmedlingen men dom pengarna räknas ju som inkomst.
Linda: Jo, visst räknas det som inkomst men inte när man ska söka hus m.m. Har testat med olika banker.
Eller om man har någon s.k. stämpling.
Nå, brudar vad säger ni om att träffas i badhusparken mån eller tisdag em?
Hoppas bara solen fortfarande skinner då
Nä, nu ska jag gå och lägga mig men vi får höras någon annan dag
Många kramar till er
Då hoppas jag att vi syns på måndag em i badhusparken (Är där efter kl.14)
Hej brudar
Chicachula: Hos oss så händer det inte så mycket förutom att en granne fyller 35 på tisdag så då ska vi hitta på nåt sett och fira henne annars vet jag inte vad som händer
Hur blir det imorgon tjejer? Vilka kommer till badhusparken? När ska vi träffas där?
Jag kan vara där efter kl.14:30
Jag kommer till badhusparken vid 14:30 och då är även mina barn + man med och en liten picknickkorg full med go saker
Jag har lämnat Max på dagis i med kortbyxor+ t-shirt men jag hade med mig ett par tunna "utebyxor" och en långarmadtröja. På huvudet hade han en "snusnäsduk" eller vad man ska kalla det. Tog även med mig en tunnare mössa om dom vill att han ska det istället.
Självklart så smörjde jag in honom med solkräm, men det gör jag varje dag ändå
Ni får tycka vad ni vill men jag vart så glad när när Max var bebis och han inte ville ha bröstet efter en vecka så han fick matas med flaska då och jag som inte gillar att amma så det vart en lättnad för mig.
Sabine ammade jag i 2 mån och det var en pina för mig men sen så pupade jag i en mån och sen så fick hon börja äta smakportioner och fick flaska.
Jag lagade all barnmat själv till båda barnen och barnmatsburk hade jag/vi bara när vi var ex. på utflykt, hos någon och hälsade på m.m.