Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

Sandra: Jag har flickbarn kläder från stl.50 och uppåt som du kan få om du behöver.
    Om det är nåt annat som jag kan hjälpa dig med så är det bara att säga till. Ett ex.gå ut med hunden när du inte orkar eller känner att du inte har tid.

Vi bor ju inte så långt ifrån varanndra

Hoppas det funkar bra med ammningen och allt annat.

Jag ska göra av mig med alla barn kläder som jag har både flick och pojk. Har som sagt flickkläder från stl.50-98/104 och pojkkläder från stl.50-92.

Kram

• Fam Eklund

Igår när jag solade så var det alldeles underbart men sen på kvällen kände jag att jag hade bränt mig på armarna så det vara bara skönt för mig att det var lite svalare idag.

• Fam Eklund

Just nu har jag det väldigt bra ska då säga när det gäller AF (arbetsförmedlingen).

• Fam Eklund

Sandra: Gud, vad söt Frida är

Carmen: Vilka fina bilder din man har tagit

• Fam Eklund

Våra bröllopsbilder är tagna av en barndoms kompis till Björn och han är fotograf på fritiden, det är hans hobby.

Bilderna vart jätte bra tycker vi

Vi fick dom gratis och han fick vara med på hela brölloppet

• Fam Eklund

Tyvärr så har vi inga bilder på datorn.

Så ni kan inte få se dom.

• Fam Eklund

Hej alla glada och trevliga Pitebor

• Fam Eklund

Idag är det lungt här, Barnen på dagis i timme till, Björn på jobbet. Han kommer hem kl.19:15 och sen kl.20:00 så ska åka och kolla på ett hus.
    Det ska bli intressant och få se detta hus invändigt.

Jag vet inte vad jag ska göra fram till jag ska hämta barnen.

• Fam Eklund

Hej alla glada och trevliga pitebor

Idag har vi tagit det lungt på förmiddagen och sen på eftermiddagen så åkte vi och hälsade på en dagis kompis till Sabine så hon fick någon och leka med ett tag inann det var dax att åka hem och laga middag.

Jag är inr med på Lasergame för jag kom på att jag inte kan komma på festen som ni tänkte ordna.

Linda: Jag kommer oxå förbi dig på Onsdag, visst var det kl.14?
    Men då har jag inga barn med mig för dom är då på dagis.
    Björn hämtar dom kl.14:30 då han kommer hem från jobbet denna vecka.
    vad vill du ha i present?

Kram

• Fam Eklund

Är inte tremännig och syssling samma sak?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!