Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

jag brukasätta mej ute på gräsmattan på sommaren men det är fortfarande lite för blött än så det får bli balkongen eller svärfolkes gård

• missteddy

jo men jag bor läst ner nämast fågelholkarna så det finns en gräsplatt framför huset som inte är katten eller barn skullr vara mina egna + en mycket farlig tax

• missteddy

astri: den farliga taxen är min egna som är med mej överallt nästan

• missteddy

sedan har svärmor 4 så hon har riktigt bra skydd. här hemma har jag huskatten också som kan hjälpa mej om det kniper

• missteddy

nu svarade jag på vilket statoil det var inte husen. de på lassaretvägen menar du då eller ? är nu inflyttad (sedan 5 år snart) vet inte så mycket om områden man ska vara glad att man hittar hem ibland

• missteddy

här ser jag inte mycket alls ser en äldre man som bor i huset mitt i mot att kratta eller klippa gräset hur upphesande är det

• missteddy

man kanske ska byta ut smabon mot en äldre man istället om man har tur så kanska han är rik och dör och jag får ärva allt

• missteddy

ja lätt förtjänta penngar ju !

• missteddy

vem säger man behöver ha sex med han man kan väl ha en ung 25 åring på sidan om eller som pappa sa till mamma när hon fyllde 50 nä du gumman nu ska jag nog byta ut dej till 2 st 25 åring för du börja bli gamal och till saken hör att han är 5 år äldre.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!