Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

visst kanske han förstår mycket mer men jag hinner nog bara gå en vända innan det är dags för mej att söka jobb och evt börja jobba igen

• missteddy

blir vi några som kommer i morgon em?

• missteddy

jag skulle kunna börja nu för pontus hade en extra knapp på sin navel som bm har bränt bort lite i sänder och den har inte läkt sig för nu.

• missteddy

nu tjejer som är smarta undrar om ni kan svara på en liten fråga jag har suttit och pumpat ur nu ( bruka göra det på kvällen för att ha på natten om han är tjurig på natten och inte vill ha bröstet) men nu kommer det inget bara droppar kan mjölken tagit slut tror ni?

• missteddy

tack nu blir jag lugnare jag var lite hispig att mjölken skulle vara slut redan visst måste jag ge ersättning men det beror på att han är så stor säger bm jag skulle inte vilja ge honom bara det men om jag inte har mat så har jag inget val och det är inget fel med att ge flaska heller

• missteddy

jag kommer till parken ska nog gå lite tidigare och lägga mej i solen.

• missteddy

salva: sotaren heter fredrik och har två barn och är upptegen tyvärr så han kan vi inte lova bort

• missteddy

de som ska till parken är det någon som är hund rädd? jag tänkte ta med mej hunden en liten tax om det får bra

• missteddy

men det finns många medelåldersmän som är sotare om du måste ha en sådan som är lediga. sambon har jobbat där därför vet jag vilka de är

Svar på tråden pitebor.... 2!!!