• Carre

pitebor.... 2!!!

Men skriv inte om festen för att sen går det inte att ta bort, eller??.. vi jobbar på festen mouth to mouth liksom.. eller??

• Carre

Gomorrn!!

Jag ska skvallra Dezzan!! *skojar bara* Vi ska på dagis idag då de har föräldrafika.. ska bli roligt att se min liten moster sjunga

Det var superbra ide dio att starta tråden.. jag skrev inget där eftersom jag redan har anmält mig

Här händer det inte så mycket än.. jag vaknade för en halvtimme sen och Martin har nyss klivit upp med Dani.. det är Sebastian som väcker oss varje morgon för att han är antingen törstig eller hungrig

Calisto: Grattis till huset.. när flyttar ni då??

Sabina: Vad kul att Filip äntligen kan gå på dagis idag.. det blir säkert kul för han Är Klas sjuk förresten??

Nä, nu ska jag fixa lite frukost.. ha det!

• Carre

Callisto: Det går säkert bra.. När man köper hus är man ändå alldrig klar med allt man vill göra
    Vi köpte hus också när jag var höggravid, Dani var beräknad till den 14/8-05. Vi fick nycklarna till huset den 15/7 och lillan bestämde sig för att titta ut den 18/7 istället hehe.. eftersom hon var tidig född då tillbringade hela familjen nästan 2 veckor på sjukhuset.. kul va??..

• Carre

Anna: Fyller du år nu på lördag? Jag fyller år på söndag jag

• Carre

Uhmm.. Jag är 11 år äldre än dig så hemsk!! heheh

Ja, Jag tänkte göra en tårta, ska experimentera lite.. det blir chokladmousse fyllning och så istället för marsipan ska jag använda nåt som kallas för MMF, som görs med marshmallows.. får se hur det blir

• Carre

missteddy: Men de dära söta ögon jag tror du säljer han på noll tid vill ha inte sitta i babysittern?

Linda: Ja du, allt beror på vilken period av hans karriär du pratar om.. men långa polizonger är ett måste!!

• Carre

måste springa iväg men jag hjälper dig lite senare

höres!!

• Carre

Här händer det inte så mycket heller, har lyckats smitta mina barn, så nu är de snoriga och hostiga som jag Sebastian har tom feber, men han är iallafall pigg.. de är i sängen redan

Jag väntar med spänning till Greys Anatomy kl. 21

Svar på tråden pitebor.... 2!!!