• Carre

pitebor.... 2!!!

Använder du en sånt foglossningsbälte?? det köpte jag när jag var gravid med Sebastian, var inte så duktig på att använda det, men det hjälpte faktiskt.. sen gick jag på vattengympa.. men för mig funkade det inte så jättebra

• Carre

oj, vilken bra reklam Linda! Men det verkar inte vara många som är intresserad buaaaaaaaaaaa... får gå på pub i badrock och pimp mustach

• Carre

Välkommen Jenkizen!! Det klar du får vara med

Linda: Ja! lasergame!! det skulle vara great!..

• Carre

Jenkizen: Har kollat lite i din krypin.. du ser ganska bekant ut *funderar*

• Carre

oj oj, det där låter inte kul.. lycka till Linda! Hoppas du får låna din morsans kamera

• Carre

Bodde i Öjebyn förr, flyttade till Bergsviken för nästan 1 år sen.. men men.. jag kanske har fel.. jag kanske har sett dig på stan nångång

• Carre

brb.. ska börja nattingen.. Dani verkar vara ganska trött redan nu..

• Carre

Gud vad ni har hunnit skriva på en timme!!

Sabina: Barnen mår bättre tack, de är hesa och Dani lite mer gnällig än vanligt men vi är alla på bättringsvägen iallafall.. skönt att det inte var nåt med Mattias tänder..
    Ahh.. förresten, du kan använda mitt namn, jag tror att de känsliga för såna saker kommer inte här längre

Linda!! Du kan inte göra så!! Äta tårtan utan att visa den för mig.. jag som längtade efter att få inspiration!! ;-D Blev den god iallafall? Funkade smörkrämen?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!