• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Åh hej å hå.
    For och handlade i mitt förbryllade tillstånd.

Nä men, alltså vuxna män:
    * Den ena kom med kläderna som Liss haft på sig och säger att det var det. När jag påtalade att hon hade haft byxor på sig såg han helt ställd ut. Byxor?
    * En annan tar med sig mina barn och återställer dem utan skor... vaddå, hade de skor?!
    * En tredje blir sned på Siri när hon tar tag i ett av hans papper och knycklar till dem och börjar grymta och ha sig åt henne...
    *fniss*
    Jag tycker bara det är så tragiskt.
    Jag vet att det är bagateller, men det går åt så mycket tid att leta byxor, skor och vantar efter dessa VUXNA män.

• astri

Zzzznark, som om Siri visste4 vad han menade med att han inte kunde läsa sina papper om de var tillknycklade och för viktiga för henne att röra. Och om hon förstod vad han menade, brydde hon sig? typ näää.

• Chicachula

hejsan tjejer! sitter här och sammlar kraft,. tänkte dammsuga och skura och torka köksluckorna,sen borde jag vika till min garderob ser ut som en orkan dragit fram därGlad

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • astri

Chicachula:
    HAr du haft lite beslutsångest i vad du ska ha på dig eller?

• Chicachula

astri; ha ha nej men däremot idas vika in kläder :) ha ha ha

• missteddy

hej tjejer hur har eran dag varit? jag gick en långpromenad i solen på fm och på eftermiddan så har jag badat hunden så nu är det bara katten kvar ! hon är inte så renlig av sig så man måste ta ett kattbad i band fast hon inte gillar det.

• astri

Aaah, alltid lika tråkigt! Jag brukar bara knöla in mina :-/ Som om man skulle slippa att vika ihop dem, det skjuts ju bara upp...

• Chicachula

astri; sen har jag en sambo som tydligen inte kan se skilland på mina kläder och williams ha ha ibland kan jag hitta mina kläder i williams garderob och tvärtom mohaaaaFlört

• Chicachula

astri: då man vikt till garderoben så är den så fin en liiiten stund men efter några dagar ser det ut som f..n igenGlad

Svar på tråden pitebor.... 2!!!