• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

astri: ha ha storstrand vars ligger det mohaaaa:Gladtur man kan sitt Piteå
    nej fy katten det är det värsta jag vet+ att varje dag komma på middag
    min sambo har ju inte allt för många ideerGlad

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • astri

Chicachula:
    Storstrand ligger i Öjebyn, över järnvägen från Hessel.
    Näää, middagsplanera är inget roligt. Jag gillar bara att ha en massa grejer i kylen
    Jag hatar att laga mat.
    Gick hemmafrulinjen på gymnasiet. Var planen att vi skulle bli bra hemmafruar så misstog de sig, fast jag fick gode fina betyg
    Men jag tror det var för att jag åt allt som de ställde framför mig; att jag var gravid underlättade nog saken för vissa av sakerna såg vedervärdiga ut

• Chicachula

astri: ok då är jag med:)

• Carre

aahh kan de inte sluta lägga asfalt?!? Är trött på traktorer, grävmaskiner, mm.. hela huset skakar ju!!.. men däremot Sebastian tycker att det är jättekul med massa traktorer som är ute på gatan dygnet runt.. suck!

• astri

Ääää, nu när jag skickat ut Lissan i lekparken och Siri sover kanske man skulle dra på sig skyddsdräkt och attackera ett köksskåp?!

Ajl bii bäck!
    Som Arnold Swrzen-vad-han-stavas säger

• aktuelle

Hej allesammans, vi ska besikta ett hus i rosvik på fredag :) (bor i luleå nu) och förhoppningsvis är det inte en massa mysko fel och då kommer vi flytta dit senast oktober månad :)

• Chicachula

astri: vi var och köpte barnsäkert idag är så less springa efter william nu när han öppnar alla lådor och skåpar i köketGlad

• Carre

hej aktuelle!! Min man är från Rosvik och svärisar bor ff där liten och charmig ställe

• aktuelle

Carre : vi har ingen koppling dit, men vi vill ha hus Och vi vill inte bo i stan. Huspriserna där är jäkligt bra jämfört med i luleå, båda vi är från sunderbyn, luleå, men där skulle vi fått betala 3 gånger så mycket eller mer för samma typ av hus :S Det är mysigt och det finns ju mycket barnfamiljer där :) dessutom bor flera av sambons arbetskamrater där så de kan samåka :) *håller tummarna* rädd att något ska hända så vi inte får detta.. ingenting är ju bestämt förrän papprerna är skrivna...

• astri

Chicachula:
    Jag köpte sonen ett coronne ifjol i julklapp, men han spelar inte så jag har tagit köerna därifrån och lagt mellan handtagen Jag vill ju inte börja skruva och mixtra med Pitebos kära ägodelar.
    Såvida det inte gäller att få betalt så har de huvvet i rumpan. Väntar fotfarande på att de ska måla om en dörr åt mig som de sa de skulle göra när jag flyttade in -04.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!