pitebor.... 2!!!
Du kan se den nu om du vill, den är ganska rolig faktisk ... det är sasöng 2 de visar nu
Du kan se den nu om du vill, den är ganska rolig faktisk ... det är sasöng 2 de visar nu
Ingen aning.. hon kanske har bestämd sig för att plugga ordentligt ikväll.. hon är också Greys Anatomy fan, så snart måste hon sitta framför TV
gör så.. jag ska se på TV.. hejdå!!
Hallå!!
Vad gör ni alla? Det står lung och stilla på tråden!
Jag har varit offline nästa hela dan idag, mina monster är sjuka och det har varit tufft sen igår natt. Sebastian sov hela natten, men Dani som hade feber och sov hos oss gnällde/grät i princip hela natten Hon har gjort det hela dan idag också och sovit mit i mellan, sovit i min famn för att hon vägrade att jag skulle lägga henne nån annanstans, men nu har jag lyckats få henne att sova i sin säng.. får se hur länge.. Sebastian också har sovit sen kl. 16 idag, har försökt at väcka han men han blir bara ledsen.. så då får han sova hur mycket han vill då.
Nä, nu räcker det..
Vad händer hos er?
Sabina: Hur gick det på 10-mån kontroll? Dani hade också tid idag kl. 10 men jag ringde imorse för att avboka den, eftersom Dani hade just somnat efter hon hade varit vaken hela natten. Fick ny tid på måndag
Linda: Är du ett spöke?? Mina ögon kan inte tro att du är verkligen här!!
Jag sitter här i vardagsrummet med en sovvägrare AKA Dani, hon är sjuk och vill inte sova
Ja, du vet, jag var sjuk i helgen.. förkyld och sånt.. så jag smittade mina barn De började med feber idag, Dani sov ingenting inatt och Sebastian hostar som en gammal hund
Hoppas det går över fort, vill inte fira min födelsedag med sjuka barn!!
Jag ska gå nu, måste äta nåt och ska passa på nu när Martin har kommit hem om kan ta över
Höres imorgon, du måste berätta hur det gick med tårtan och så måste du ladda upp nån bild med
Natti natt
Hej!
Här är jag.. äntligen
Mina barn är ff sjuka, men mycket bättre än igår iallafall.. vad händer annars??
Jag har varit ute och lekt med Sebastian i sandlådan medan det var soligt, men sen försvann solen och då gick vi in för att äta lunch istället
Linda: Hur går det med tårtan? När ska vi få se resultaten?
21:a maj.. då blir jag 25 yeah right hehe
Nja.. jag är inte så mycket för kalas och sånt.. har på senaste tiden velat att ta det lungt, kanske gå ut och äta och vara med min familj.. men Martin alltid envisa sig att hans familj ska komma och uppvakta mig även om jag "couldn't care less".. så på söndag kommer svärmor, martins syster med pojkvänen och martins bror.. jippie!! NOT!.. men men.. orkar inte bry mig längre.