pitebor.... 2!!!
pheeeeeeeeww.. Det är helt ok Linda, bara så jag får se.. är så nyfiken!
Sandra: Jag försöker inte ta åt mig när nån gör ett "arg" inlägg.. bara när det blir personligt..
pheeeeeeeeww.. Det är helt ok Linda, bara så jag får se.. är så nyfiken!
Sandra: Jag försöker inte ta åt mig när nån gör ett "arg" inlägg.. bara när det blir personligt..
Ok, kan nån svara på det här?? Hur f-n tänker de som skickar spam mail?? Alltså.. jag får säkert 50 spam mail per dag, olika företag osv, 99.9% från USA och så står det att reklamen eller vad de annonserar gäller bara i USA.. och hur fasiken tänker de när de skickar till min mailadress som är från sverige och har t.o.m .se på slutet!!
Sabina: Nu blev jag avis!! Var ska ni ha party??
på tal om det.. min Brad luktar nåt så jäkla mycket sillikon eller vad det nu är för material, vad kan jag göra för att den inte ska lukta?? Har vädrat, tvättat.. men det hjälper inte
Linda: uhm.. då måste man vänja sig till lukten då.. suck!
Ancha.. vet inte.. hon kanske sitter och se på Lost dygnet runt
Sabina: Vad kul! du får berätta sen om hon kommer med nya roliga saker
Godnatt Sandra!! Sov så gott
Sabina: Ska du verkligen köpa en rabbit?? Vad tycker Klas om det då??
AAhh jag såg just att det är American Idol ikväll!! jippie! Ska ta fram chipsen och se på det lite senare
Ancha: Gud vad fort det gick!! Vad tyckte du??
Jenkizen: Jag ska INTE se melodifestivalen tror att min TV är den enda i Sverige som kommer att vara på en annan kanal än 1:a kl. 21
När ska vi ta nästa fika tjejer?? Läste i tidningen att det kommer att bli också kallt hela nästa vecka.. solen/värmen är spårlös försvunnen
på sasöng 2 eller? såg du avsnittet igår på TV? det var riktigt spännande!! vill se mer!!
Sabina: Läste att de håller på med ombyggnation på ÖF.. ska de stänga redan nu och fram till hösten eller?