• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

hehe... Flåt! :)
    Men det är ju sååå svårt att veta vad som är vad när det är första gången och ju mer man läser om folks förlossningsstartar desto snurrigare blir man...!

• astri

Slarva:
    Det enklaste blir att inte läsa om andras, hur svårt det än är. När jag hittade hit blev t.o.m jag förvirrad av hur det skulle starta och vara - fast det var min tredje
    Det bästa med Freddes förlossning är att jag inget visste. Hade ingen som helst förutfattade mening.
    Men jag dock märkt en viss sanningshalt i påståendet att som ens mammas förlossning var, så blir ens egen.

• Slarva

Nä, jag vet att man inte ska läsa om hur det gått till för andra.. men jag kan ju ändå inte låta bli :)

Tror inte att det är nått på gång här idag iallafall men det närmar sig väl får man ju hoppas på...
    Har ingen aning om hur mammas förlossning var, och hon minns säkert det inte heller! :D

• astri

Nä, det är svårt att inte läsa om andras förlossningar, det blir som en drog

• Slarva

Hm.. nu känns det som att nån sticker knivar i min ländrygg, men bara på ena sidan.
    Jag måste gå och vila!

• colubrid

*håller tummarna att det dröjjer innan slarva kommer tillbaka hit..och att hon då har en bäbbe hemma*

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Slarva

Blev inte så mkt vila, sambon kom hem och ville ha lunch.
    Tog 2 alvedon men det vill inte släppa... ska värma vetekudden och försöka vila iallafall.
    Det känns lite konstigt dock att smärtan bara ligger på ena "halvan" av kroppen, både fram och bak.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!