• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

astri:
    Tror att du kan ha rätt faktiskt... knivarna i ryggen är tillbaka, magen har tömt sig ett antal gånger idag och sammandragningarna blir starkare.
    Än är det dock bara en konstant smärta och inget som går att klocka eller se nån början och slut i.

• astri

Slarva:
    Oh, så spännande!

Så var det för mig med. Efter ett par timmar började jag se ett visst mönster i sammandragningarna.

Vad säger sambon?
    Är han nervös?

• Slarva

Han är på fotbollsträning... Nog är han säkert nervös, men han säger inget iallafall.

• colubrid

Min sambo var i allafall vädligt lättad över att slippa vänta invänta när det var dags att åka in eftersom jag blev inlagd på sunderbyn och igångsatt tre dagar efter det...
    Han menade på att med min rädsla för sjukhus kombinerat med enorm envishet så skulle bäbisen hänga halvvägs ut innan jag skulle yttra att det var dags att åka in

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • dio

Men hur går det med festen då? Ingen som vill vara med?

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Slarva

Det skulle ju vara grymt skönt om man slapp denna väntan på att det är dags att åka..!

Colubrid: Det där med att vara envis och vänta hemma så länge som möjligt känner jag igen, jag kommer nog att ja jäkligt ont innan jag ens ringer förlossningen! :)

• colubrid

slarva: är du oxå rädd för sjukhus eller mest envis?
    Min kära mamma och min sambo blev nästan arga på mig...dom var ju ivriga på att man skulle börja känna att nåt var på gång så dom frågade ju hela tiden om jag kände nåt eller om jag hade ont.. så jag svarade bara nä (tills jag riktigt låg där i rummet då gick det inte längre att förneka) så dom blev alldeles galna på mig =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Slarva

colubrid: Är nog mest envis men även lite rädd för sjukhus...
    Jag har också förnekat att jag har ont för de flesta fram tills idag, insåg att jag kanske var tvungen att förbreda sambon lite iaf. :)
    Och på nått konstigt sätt så har telefonen varit tyst hela dagen så jag har inte behövt ljuga för svärmor alls idag! =D

• A N

Sova... tänkt om man kunde få sova så mkt man vill! Så skönt! Vem behöver sömntabletter.

Vad ska man göra imon då? Man lär väl inte få sova iaf, varför fick inte jag en bebis som var morgon trött, varför måste hon vara så lik sin pappa? Både till uteseendet och till viss del sättet.

Hur är det med alla här inne då?? Ingen bebis för slarva än ser jag.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!