• astri

pitebor.... 2!!!

dio:
    Njet, ingen citron här inte... eller jao, i mindre mängder kan jag om jag gamblar lite

• astri

dio:
    Åååå, det ÄR g-o-t-t!!

Jag hatar att vara allergisk, men vad som är plågsammast är att jag inte alltid varit det så jag VET hur förb*** gott dajm, hasselnöt och gröna äpplen *dreggel* är!
    Jag avskyr min genbank!!
    Jag tror det är all inavel som har satt sina spår och lagt en förbannelse över mig

• astri

CArre:
    Jag såg Olle-tårts idén. Skitsmart, jag tänker helt klart plagiera den, fast utan foton då jag förmodligen inte har råd att fixa ett gäng såna.

• astri

MMmmm, men det är lite trist i längden... På mitt bröllop åt alla av min vackra bröllopstårta medan jag hade en liten pluttig gräddtårta, med något så upphetsande som chokladpudding och vaniljkrämsfyllning.
    Jag vill oxå kunna äta det som alla andra äter.

Jag vill! JAg vill! Jag vill! *stampar hårt i golvet och plutar med underläppen, armarna i kors*

• astri

Carre:
    Vad kostar ett sånt collage?
    Jag antar att jag får betala det själv. Siris pappa betalar kläder, men det måste han då han inte betalar underhåll för henne tycker jag. För Liss däremot får jag underhåll.

• astri

dio:
    Det kan gå!

På Freddes dop hade vi smörgåstårta åt alla 63 medverkande personer
    Vår dåvarande granne var arbetslös bagare, så han gjorde dem mot att han fick göra en åt sig själv på vår bekostnad - och det kunde han mer än gärna

• astri

Nä, nu ska jag pigga upp mig lite genom att gå och andas in en hög med pollen så att ögonen sväller igen igen - då får jag gnälla till exet åsså passar han upp mig lite
    Och så ska jag spöa sonen och grannpojkarna i kubb

Synes!

• astri

Ajm sitting here änd aäjting får maj fäjvoritt prågrams ån Diskåverii.

Carre:
    Jag har laddat ner recepten till min dator, måste prova att göra något nån dag!
    Nu ska jag se obduktioner på tv!

Hej!

• astri

Blah, det var repris och Siri vaknade igen
    Får hitta på något annat att göra.
    Vi ses imorrn!!

• astri

Åh *pust* Nu är jag hemma, missade två bussar :-/

dio:
    Det finns några sorter på Glitter, smååå rosetter med kardborre. Extremt magert utbud måste jag säga.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!