• Carre

pitebor.... 2!!!

Ja jag vet att han gör det för att vara snäll så att jag inte firar ensam som en gatuhund.. men hellre ensam ibland

När är det du fyller år? Jag kan fira med dig.. ta med mig tequilan hehe

• Carre

Ja, det brukar vara så.. man får själv lite "B" presenter både till födelsedagar och julklappar men de andra AKA Martins syskon, drar alltid fram en "Önskelista" med de dyraste grejer de kan hitta på.. vi så klar struntar i listan och håller oss till vår budget.. det får räcka eller??

Det är inte så farligt att bli 30 faktiskt.. jag känner mig inte som en 32-årig gammal tant.. tja, ibland ja.. när jag får ont i ryggen hehe Nä.. men jag känner mig ff som 25 - 27 kanske. Det blir nog bra, ska du få se

• Carre

Det tror jag säkert!! När Sebastian fyllde år då gjorde jag massa muffins som jag dekorerade med glasyr och strössel.. de blev verkligen uppskattade av barnen på dagis

• Carre

heheh.. jag skickade glass med.. men jag var så kreativ så jag tänkte på att muffins skulle det vara också kul för ungarna.
    JAg tycker att svenska barnkalas är så tråkiga!! Jag vill ha massa folk och massa barn på mina barn kalas.. fira med pinata och sånt!!.. Det blir alltid en lugn fika med farmor, farfar och martins syskon.. så trist!!

• Carre

hehe, det låter roligt.. ska se vad jag hittar på till Danis födelsedag.. tänkte göra en pinata, passa på att hon fyller år i juli och då brukar det vara fint väder..

Nä nu ska jag mysa en stund med familjen innan Martin åker på jobbet.. återkommer!!

• Carre

Linda; Har du gratulerat din X? det är hans namndag idag.. eller är det därför du ska baka muffins åt han?

• Carre

Linda: han vet säkert inte heller att det är hans namndag, det såg jag högst upp här på FL.. men det är bättre att gratta istället för att få höra sen att man "glömde" det hehe.. Vad snäll du är som du lämnar han titta på TV hos dig.. han får titta på den men inte slå på den eller? heheh

Dezzan: Ja, fogarna är ingenting att skoja med när man är gravid... jag hade jättemycket foglössning så ibland satt jag bara och grät för att jag kunde inte ens kliva ur sängen Nä men det går över.. så får man tänka istället.
    Vi har det bra, Barnen har fått min förkylning men det håller på att gå över, de är hesa.. det låter som om de hade drukit hembrännt i flera år hehe

• Carre

Har du en sånt kökstermometer? Det blir säkert jättegott.. jag kör det enkla vägen.. ska göra tårtan med mörkchokladmousse och vittchokladmousse..

Svar på tråden pitebor.... 2!!!