pitebor.... 2!!!
nej, det låter supersmarrigt!!.. du får berätta hur smörkrämen smakade, det kan jag använda nästa gång jag gör en tårta istället för grädde..
nej, det låter supersmarrigt!!.. du får berätta hur smörkrämen smakade, det kan jag använda nästa gång jag gör en tårta istället för grädde..
Fy, vad jag känner mig trött.. vill bara gå ock sova.. men Martin är där ute på gården och röjer.. så jag tar hand av mina monster
Vi har målat med fingerfärg, kul tyckte Sebastian att det var, tom Dani lämnade sina spår på pappret
synd..
ha det bra!! höres
Så har det inte varit för mig, igår funkade det bra, men imorse var FL segt som f-n.. nu går det som vanligt
Vilket väder idag uh? sol, vind, regn, snö, hagel och så sol igen precis när man ska sätta sig och slöa uh?? vilken tajming!
Imorgon ska vi på Sebastians dagis på föräldrafika.. det ska bli trevligt! och så barnen ska sjunga för föräldrarna hihi.. det måste jag filma
Nä.. hoppas ni har det trevligt ikväll.. jag surfar..
Linda: Hur blev tårtan *nyfiken*
dio: du kan sitta här och dega om du vill, finns det nåt vettigare än FL??
Nästäppaaaaaaaaa!! *hatar*
ahh!! Jag som längtade att få se din alster!!
Om ni kunde göra plastik kirurgi, vad skulle ni välja att göra? bara EN sak?
dio: men det är ju mysigt.. Har det blivit flera anmälningar til partajen?
De har ringt idag från Vi föräldrar med ett erbjudande, 6 månader + pingu film för 169:- .. har nappat igen
varför har jag svårt att säga nej till telefon försäljare!?
hahah.. det var roligt Linda.. det är så mycket jag skulle vilja göra.. kanske skulle man börja med en liposuction?!?
Nu börjar Trauma på Discovery! jippie!!