Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

MISSTEDDY: nej det är inte öppet nått idag det är ju en röd dag!

LINDA: jajamänsan,det fanns öl,vin,sprit...jag drack sprit med grabbarna,dom skulle dricka ikapp med mig för dom ville se mig full,men det fick dom inte...eller full var jag ju men dom blev fullare. Några groggar blev det ju så lite huvudvärk jar jag idag,men det var det värt. Det var väldigt längesen jag drack alkohol.

PS,det finns en bild på Mattias i midsommarkläder i mitt galleri...titta gärna.

• pippiprollan

Coop & Kvantum har nog öppet som vanligt CARRE

Härligt att hon är feberfri idag,hoppas att det fortsätter så.

Japp vi hade faktiskt jätte trevligt
    Trodde jag ju inte att jag skulle ha .

• pippiprollan

Hejsan!

Det var ett tag sen sist.
    Har ni det bra?

Här e det bara bra,helgen har varit suverän.
    God mat med trevligt sällskap.

Igår var vi ute på gården mest hela dagen,ungarna lekte ,klas tvättade å städade bilarna och jag satt å solade.

Idag har jag å barnen varit till badhusparken en sväng på förmiddagen,men det började blåsa massor och tillsist så regnade det så det var bara att packa ihop och åka hem.
    Väl hemma så kom solen fra igen,så medans barnen vilade en stund
    passade jag på att sola igen...nu har jag ju faktiskt fått lite färg på mig så man vågar visa sig ute.

Vi funderar på att köpa en så där stol pool,ska bli härligt att bara ta ett dopp hemma när man känner för det.

Nu är det middag snart,sen blir det nog bara softa i soffan.

• pippiprollan

hi hi.

Det finns ju hur många sånna pooler som helst ,det gäller bara att veta vilken man ska köpa.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!