Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

Godmorgon föresten!

Allt bra idag?

Här sover ungarna middag.

Kl 14 så ska jag på 1 års koll med Mattias på bvc,det är väl spruta idag då!

Vi har ju funderat på att köpa en stor pool men vi struntar i det ,vi köper en mindre iår å kanske en större sen.

Men vi ska köpa en gungställning till Mattias i present,ska hämta den idag.

Sen händer det nog inte så mycket här,bara ta det lungt.

Håller med dig Sandra om att försäkringskassan ALLTID hittar nått att tjata över.

• pippiprollan

Men varför bara så lite om jag får fråga?
    Hur många dagar tar du ut ?

Får du det i efterskott då pengarbna,kommer ju inte ihåg hur det var.

• pippiprollan

nä det håller jag med om,vem har du igentligen?
    Jag har Sture backman och han tycker jag är jätte bra å trevlig.

Har åxå tagit ut fullt nu över sommare...men man vill ju gärna kunna spara lite dar åxå men det e ju inte så himla lätt.

Bra att du får dina pengar iaf.

• pippiprollan

Mina är försäkrade i trygg hansa.

Tog en gravidförsäkring då jag väntade dom sen ändrade jag det till vanilg barnförsäkring.
    Betalar ca 350 kr i kvartalet / barn

• pippiprollan

godmorgon Carre...jag är åxå slö,barnen vill till lekparken men jag orkar inte känns det som.

Ska snart på läkar koll med Mattias ,spruta ska han få!

När ska du med Dani?

• pippiprollan

jaha vad heter hon?

Hon ringde till mig idag å sa att hon fått ett återbud,annars skulle jag få vänta till i mitten av augusti med koll...hade ändå inget för mig idag så då tog jag tiden.

Hon som har hansd om mina barn heter Helena pettersson

• pippiprollan

nåja jag har ju redan tagit 1000 och 3000 var det nog....!

Inte kul när dom matvägrar...Filip gjorde det men Mattias han bara gapar...jag ger inte han så mycket brukmat nu utan han äter det vi äter.

• pippiprollan

Godkväll i stugan!

Nu har vi en liten pool på gården(250 liter)
    och en gungställning. Har köpt det idag.

Nu är det bara hålla tummarna att Filip stannar ett litet tag på gården innan han far iväg.

DIO: Filip var precis likadan,så vi fick komma tillbaka en anna dag. Vad kostar det?

MISSTEDDY: Ojdå stora killen,jag var med Mattias på 1 års koll idag,han är ju inte exakt 1 år men nästan ...77,5 cm & 9730 g.
    Han hade ökat bra sa dom,han rör sig ju lite mer än förr.

CARMEN: Vart fotar han då han fotar och vad kostar det? hur många bilder får man?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!