Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

Nä, nu ska jag ta upp Sabine ur badet och sen ska jag göra lite "frukost" till mig själv och ta med mig det ut och sätta mig i solen och sola (passar på att sola nu när Max är på dagis så man slipper jaga honom)

Men ni får ha en bra dag och några av hos träffas ju i badhusparken idag

Carmen: Hade inte ni köpt cyklar + cykelkärra? Du kan väl cykla in till badhusparken med barnen i cykelkärran?

Vi kommer att cykla dit från Öjebyn

• Fam Eklund

Slarva: Vad sägs som att sitta i solen och ta en kopp kaffe tillsammanas med mig om en stund?

• Fam Eklund

Vi är i parken vid 14:30 tiden missteddy och vi är inte hundrädda

Jag skulle vilja ha en egen hund men inte så länge som vi bor i lägenhet

• Fam Eklund

Linda: Japp, det ska hon och hon är jätte duktig vid vägarna. Hon cyklade dit i somras när vi skulle gå loppis där och det gick jätte bra.

• Fam Eklund

Linda: Jo, visst är det det men vi cyklar inte så fort och hon tycker det är roligt att cykla och lära sig hur man ska cykla vid vägarna. Hon är jätte duktig

I sommras så cyklade jag till arbetsförmedlingen fram och tillbaka flera gånger och dit tycker jag är långt

Linda: Du som har så mycket kläder och grejor, tror du att du har kvar några sandaler i stl.22 efter Fredde som vi skulle få kunna köpa av dig?

• Fam Eklund

Lind:Jo, hon lärde sig cykla utan stödhjul då och det gjorde hon början av sommarn men vi cyklade till stan senare så hon hade inga stödhjul då och det gick jätte bra.
    Okej, men det gör inget att du inte har några sandaler i den stl.

Är det någon annan som har det? Skulle behöva ett par till Max

• Fam Eklund

Nä, nu ska jag gå ut och försöka få lite färg på mina vita ben igen
    och sen så ska vi cykla in till stan

Så ni få ha det så bra tills vi höres igen

• Fam Eklund

Hej!
    Idag blir det lungt, funderar på om jag ska ut och åka lite inlines inann jag ska hämta Max från dagis.

På eftermiddagen så ska vi åka och handla och åka till jysk,där ska vi köpa bambugardiner som vi ska ha på våran inglasadbalkong.

• Fam Eklund

Hej!

vad har ni sysslat me idag då?

Jag har bara tagit det lungt hemma, plockat lite i några kartonger som jag hade grejor i som jag tog vara på, tvättar gör jag oxå me andra ord tar det bara lungt men ändå gör något.

Jag tror att det kommer att börja regna snart och jag sitter och kollar ut hela tiden om det gör för Max ligger i vagnen och sover så det är inte så kul om det skulle regna på honom. (har nämligen inte satt på regnskyddet).

I morgon funderar jag på om jag ska planera en em med familjen på havsbadet och bada lite. Men får se om det bli så.

Många kramar

• Fam Eklund

linda: Det tror jag du kan göra för när Max var i den åldern så åt han samma mat som vi och han gör det än idag

Svar på tråden pitebor.... 2!!!