pitebor.... 2!!!
Ja! den var jättesöt!! ska du köpa den åt Siri??.. Jag köper inte så dyra kläder åt mina barn än.. om ett par år kanske hehe
Ja! den var jättesöt!! ska du köpa den åt Siri??.. Jag köper inte så dyra kläder åt mina barn än.. om ett par år kanske hehe
det samma!!
Nu har vi ätit gott, varit och tittat på majbrasan och nu sitter vi en stund och vilar innan vi ser en film
Ha det så bra och vi höres imorrn!!
Hallå alla!!
Nu har jag äntligen fått ork att skriva lite.. våren/sommar har tyvärr ingen uppiggande effekt på mig
Vad roligt att alla hade det bra på Valborg, vi var hemma med ett annat par och deras barn..
Sen har vi varit ute på gården ganska mycket under dan, och jobbat lite, krattat, skottat resten av snön och sånt "roligt"
Jag ser att alla är offline nu, så jag får återkomma senare och se om det finns nya skaller
Ha det bäst!
JAg skulle ha köpt hunden Om din bäbis är allergisk då kan jag ärva den hehe
Tinzu Välkommen!! Det finns många Öyebybor här
Jessica: Vilken ras är hunden?
uhmm.. fina men jag vill ha en Amstaff.. vill ha den nu!!
Ja, då passar en sånt hund till dig.. men jag vill ha en familjehund, myshund.. jag vet inte än, vi har ingen ras bestämd, men vi ska vänta tills Dani blir kanske 2 år eller nåt sånt.
Hej Linda!
Sorry att jag inte svarade på din fråga igår.. Jag skulle vilja ha en hund, men martin hade inte varit så säkert på det, men det verkar som om han har börjat själv vilja ha en också men vi måste vänta tills barnen blir lite större
Colubrid: Ja, det kan bli lite svårt om ni har katter sen tidigare, även om Amstaff brukar vara vana vid dem, det är kattena som kan ha det svårt att aceptera den nya familjemedlem
dio: håller med dig.. vi har varit bortskämda de senaste dagarna, så jag vill ha mera soliga dagar!!
Jag skulle behöva ett jobb men jag vet inte om jag vågar blir personlig assistent.. är det inte jobbigt?? vem jobbar du med?
ingen aning.. men med tänke på att man behöver utbildning för att göra nästan allt i det här landet det skulle inte förvåna mig!
Vad gör du Linda?