• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • dio

Vi åt Pizza

Romantisk och romantisk, vet inte hur romantiskt det blir med två assistenter so sitter i vardagsrummet, och med Andre som sitter med hakklapp
    Men det var trevligt iaf, han är så söt och jag saknar honom så mycket

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Carre

kan tänka mig dio, det måste vara svårt att vara med nån som inte är längre den som han brukade vara.. men ändå ser man på utsidan att det är samma människa.. nu blev det svammligt hehe

Uhmm.. det verkar som att morsan har glömt att hon skulle chatta med mig!! Har blivit övergiven av min egen mooooooor!! buaaaaaaaaa!!

• dio

Carre: Jo det är jättejobbigt, men men.

haha staaackars dig Duuumma mamma

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Carre

Ja, verkligen.. hon ringde när jag läste en saga åt barnen, så jag sa att jag skulle vara klar med nattningen om en halv timme, och det där var strax innan kl. 20!!.. whatever

• pippiprollan

hej tjejer!

Har ju varit på bio jag å Filip ikväll...alltså dom visade filmen enbart för oss,vi var helt ensmma ingen annan som såg den.
    Den var väl inte bäst men filip tyckte det var kul å spännande,köpa popcorn å dricka å se video på en stoooor tv

• Carre

hehehe.. vilken Lyx Sabina

Nu har jag fått värsta hjärtklappning.. sitter här och så plöstligt hör jag Sebastian som skrattar, jag tänkte att han hade vaknat och lekte med Dani eller nåt, så då går jag till rummet och så ligger han i sängen och skrattar men han SOVER!!!.. jag försökte prata med han, han har ögonen öppna och så forsätter han skratta och är okontaktbar! shit jag blev så rädd.. sen började han blunda, vände sig om och somnade igen!! Han har haft nattskräck nångång men inte nattskratt!! hehe

• pippiprollan

Vilken frän tårta Carre,om jag kunde så skulle jag ha gjort en sån till min svärfar ,men jag e inte så duktig.

• astri

pippiprollan:
    Man känner sig rätt viktig när de visar bio för en när man är få.
    Jag var på en en gång där vi var tre och en gång var jag själv

Var den bra då?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!