• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

pippirollan: ja alla är vi olika och tur är väl detGlad

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • astri

Tjolahopp!

Nu har jag rent varit lite duktig...
    jag har gjort mat, utfodrat barnen, stoppat undan rentvätten, organiserat om garderoben, burit undan ännu mer lådor till Freddes rum [ ] och duschat.
    *puh*
    Nu ska jag gå och fixa ihop lite extra kläder till Liss att ha hos mormor och morfar.

VAd har ni gjort för nå då?

• Carre

Gomorrn!!

JAg vaknade kl. 10, duschade med Sebastian och så har jag nyss ätit frukost

Det verkar som att det inte händer mycket idag.. vi kanske åker till BHP lite senare så att Sebastian kan leka en stund.. man vet aldrig.. det är Martins första semesterdag så nog tror jag att han vill bara ta det lugnt

• Carre

Linda: Jag kom på att du fyller åår på min bröllopsdag Men jag kommer till dig.. vi har inte tänk på att göra nåt.. kanske äta nåt gott på kvällen, men inget annat

• Fam Eklund

Hej!
    Idag var jag på Framnäs och hade ett möte med min grupp som jag går med just nu i en kurs som kallas för "jobbklubb" oh det är via arbetförmedlingen. Jag var där i 1 timme.

Jag har även sökt in på Främnas i höst på en kurs i sk. Allmäna Linjen och då kommar jag gå samhällsinrikting i ett år för att plugga upp mina gymnasiebetyg.

Idag fick jag reda på att jag har kommit in på den där kursen så det känns jättebra.

Annars gör jag inte så mycket just nu.

• Fam Eklund

Carre: Hur många år har ni varit gifta?

• A N

Hej!
    Vaknade strax före tre, svettig som tusan och en liten skrutt fia som inte vill sova, byter blöja, ger henne vatten går och kissar själv och sen försöka få henne och somna om... det gick! Strax efter sju tyckte hon att vi skulle stiga upp, och nu ligger hon och vilar för hon var jätte trött

Sover hos min moster då de är i ume, hennes man har blivit oprerad imorse, fått tillbaka sitt skallben. Vi fixar mat och kör min kusin på sin träning. Moster kommer tillbaka imon, skönt då får man sova i egen säng igen till torsdag då vi ska åka till mina föräldrar.

Hörde imorse att kusin min fått sin fjärde unge inatt, en pojke 4800 nånting och 54 lång, hjälp då var lovisa mini jämfört med honom.

Köpte utemöbler till balkongen igår, en stol trasig och en var fel sort samt en massa repor på bordet, men allt är fixat.

Det blev tydligen lite långt Ha en trevlig dag!!

• astri

Carre:
    Som om jag skulle gå på att ni inte tänker göra annat än att äta något gott

• Fam Eklund

Grattis i förväg till er på eran bröllopsdag

Svar på tråden pitebor.... 2!!!