• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Chicachula:
    Det var det jag tänkte på. Man kan liksom inte greppa det, det var ju nyss man fick dem.
    Tiden går verkligen fortare sedan man fick barn - den rusar iväg!

• Fam Eklund

Så nu har jag åkt lite inlines och sen gick jag ner till älven. Där träffade jag din son Linda. Jag tycker han är galen som har badat i älven idag men det kanske var varmt.Jag frågade honom om det var varmt och han tyckte det.

Nu är det bara ca:1 timme kvar tills Björn och barn kommer hem

• Chicachula

hej tjejer! sitter här och funderar på om man skulle få tummen ur och börja med tårtan

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • pippiprollan

Hejsan!

Så nu e vi hemma igen efter en dag i badhusparken.
    Då vi vaknade i morse så var det strålande sol men då vi skulle fara blev det mulet å det såg nästan ut som om det skulle börja regna. Jag tog på barnen långärmat å långbyxor.
    Men då vi kom till parken så klarnade det upp å det blev strålande sol igen...hmm inga sommarkläder me...det var bara att vika upp byxbenen å ta av tröjan på dom. Filip hade så kul...idag blev han målad till en tiger. Väl hemma så var det bara att kasta dom i badet...det var ju sand överallt

Undrar om Klas jobbar hela dagen idag???? det e mycket att göra nu på fiskhörnan innan midsommar.
    Appropå midsommar....är det nån som har nått bra förslag på vad man kan hitta på för nått att göra...lekar till vuxna eller annat skoj. Barnen roar sig ju alltid med nått.

• dio

Tjo!

astri: Om fröken Jenny nu ska åka buss till dig på onsdag, var hoppar jag av? Har inget lokalsinne

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

pippirollan:

Frågesport är alltid kul.

Haha finsk karaoke. Finns ett jättefult band som spelar kända låtarpå finska i hompa hompa takt Går att hitta på DC skulle jag tro
    Det låter jättehemskt och det är jättesvårt att försöka komma på vad det är för låtar.

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • pippiprollan

frågesport,jo jag funderade på det.
    Tänkte om man skulle göra kanske 2 frågor om varje person å sen får man svara å den som har flest rätt vinner en öl/grogg

Är det en dum grej??

Vad ska man ta för frågor,jag måste ju som veta svaren på alla.

• Nemesis

ooh en pitbo tråd ... heeej alla glada här e en kille på 26 år med fru å 2 barn + en kotte på väg som vill säga hej till er

Svar på tråden pitebor.... 2!!!