• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • A N

Det hoppas jag oxå Hoppas på fint väder! Det ska ju göras midsommarstång och Lovisa ska ju få bada i en liten pool, hade jag tänkt.

• Carre

nu ska jag slöa ett tag i soffan.. höres!

• pippiprollan

ja själv så ska vi vara med klas bröder å fruar,syster,mamma med karl....bara hoppas på det bästa då...att man får trevligt,jag går väl inte ihop med alla om man säger så....men får jag bara lite sprit i kroppen så är nog alla min vän

• A N

Det är ju bra att det finns en utväg så du står ut med alla Hoppas att ni får det trevligt. Jag hoppas verkligen att det inte är så mkt mygg, men det känns som att jag kommer att bli besviken

• Callisto79

Hej tjejer! Nu är det bara 10dagar kvar tills vi flyttar upp.. Helt otroligt vad fort tiden har gått! Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, prylar överallt, och hur mycket jag än packar så verkar det aldrig minska. Kan iof bero på att när jag packat en sak så packar Max upp två (Det blir ju inte direkt lättare av att sambon jobbar borta mån-tors varje vecka.)*suck* Får köra en dygnet-runt-packning i helgen tror jag. Sen hoppas jag att flyttfirman hör av sig imorrn så vi får veta exakt när de kommer, innan det kan jag inte boka städfirma Har ingen lust att behöva städa själv...

Ni får iaf ha en trevlig midsommar allihop!! Jag ska försöka koppla bort all flyttstress iaf för en kväll..

• dio

den var faktiskt bra filmen på 5an

Nu ska jag lägga mig och läsa. Har äntligen börjat med Brott  och straff. Den har legat i bokhyllan i många år och samlat damm hehe
    Natti natti

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
Svar på tråden pitebor.... 2!!!