• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • pippiprollan

ja det glömde då jag....

grattis på födelsedagen linda, hipp;hipp;hurra,hurra,hurra,hurra!!!!!!!

och carre: grattis på bröllopsdagen!!!!!

• Carre

Tack Sabina Ska vänta till nästa år för att fira ordentligt.. nu är det bara 4 år vi har varit gifta

• Isa590

Godmorgon alla!!
    Vilket trist väder idag.Idag ska vi rensa ut förrådet.Gud vad tråkigt men måste göras för man kommer knappt in där.Ska även hinna köpa blommer och plantera dem.

• pippiprollan

OK,jag vet då inte hur man ska fira...vad ska man ge gubben i present??? Nu är det ju inte än vi har bröllopsdag men ändå!

• Isa590

Har varit i Stockholm en vecka hos min syster.Bilade ned.Gick bättre än väntat att bila ned.Gått på Junibacken,Gröna Lund,Skansen stan.Vad pengar det går i Stockholm!!!
    Jag har semester nu.2 veckor till.Gud vad skönt det är!!!!!.Men det är så mycket man ska göra på semestern.Imorgon ska mamma passa Isabelle så att vi kan putsa fönsterna.Man ser knappt ut genom dem och så ska vi måla om i hallen. Men ska föröka vila lite också så att man orkar jobba de sista 2,5 månaderna.Sen kanske man får havandeskapspenning så att man hinner vila upp sig ordenligt innan förlossningen.

• pippiprollan

Härligt att få åka iväg sådär.

Vi ska tyvärr inte nånstans,eller jo till lycksele. Men Klas har bara 2 veckor semester i början på augusti så det blir att vara hemma hela sommaren. Vad är det du jobbar med? jag hade då aldrig problem att få havandeskapspenning under mina graviditeter.

• colubrid

Fick oxå havandeskapspenning..fast då jobbar jag ju på  sågverk så det var inga problem alls att få det
    Hörde att förut var dom ganska kinkiga med att dela ut det från fk

GRATTIIS LIDA!! Jag tänkte köpa ett grattiskort, visst var det 25 du fyllde va? ;)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

LINDA menar jag ju hahaha svårstavat så här på morronkvisten hahaha

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Isa590

jag tror att jag också får havandeskapspenning.det kommer nog inte att bli nåt problem för mig.Jobbar inom vården.Tunga lyft på jobbet,men det är tur att det finns så fina hjälpmedel idag.magen är inte i vägen än,men ju större man blir ju mer svårjobbat det blir.magen är som i vägen hela tiden då.
    fick havandeskapspenning med dottern min och då jobbade jag på Danderyds sjukhus på en akutavd. Det var mycket mer stressigt och tungt än det jobb jag har idag.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!