pitebor.... 2!!!
Carre:
Då kanske man skulle se det
Om jag lyckas lägga ner siri utan att hon vaknar. Hon ska bara ligga hos mig, det är därför jag sitter här så ofta .-)
Carre:
Då kanske man skulle se det
Om jag lyckas lägga ner siri utan att hon vaknar. Hon ska bara ligga hos mig, det är därför jag sitter här så ofta .-)
missteddy:
Efter den 20:e! Inte den 20, utan efter så att folk hinner få stålar och så.
Carre:
Det låter smaskigt!
Synes!!
Jag ska oxå avvika, ska försöka hållla mig borta till imorrn eftermiddag
*puh puh* Håll tummarna för mig
hejsan!
Blev ståendes mitt på bron mellan stan och sjukhuset mitt i haglet Det var inte roligt!!
Regn hade jag kunnat acceptera men då inte nåt hagel!!
Hallå naturen det är faktiskt Maj nu!
Såg att du har fått lite tårt-tips.
Jag hade tänkt att fara förbi Rima och se om de hade blomformar där så jag kunde göra en test-tårta redan nu, men så gick jag förbi Rumba och där hade hon rea på lite grejer.
Är det inte ruggigt när expediten vet vad ditt barn drar för storlekar?
Rima - våran alldeles egna hobby affär!
Aaaa, man tycker ju det! Hon kom ihåg vad jag handlade sist jag var in, så det jag köpte nu skulle ju då definitivt passa till tröjan
Iofs så var det ju bara ett par dagar sen jag var dit... men nu har jag shopping förbud!!
I två månader - MINST!!
Och inget tradera eller blocket heller såvida jag inte ska sälja!
Mm, jag tycker det lät gott. Oreos är ganska goda om jag minns rätt, det lär bli annorlunda om inte annat med det i tårtan.
Jag brukar alltid fukta tårtbotten med någon syrligare saft beroende på evm som ska äta den. Annanaskross, apelsin eller jordgubbssaft. Är det jag själv så blir det en skvätt hallonsaft
Och aprpå shoppandet, man kan ju tycka att jkag ska ligga lågt under sommaren ,men då får jag så dåligt med pengar att jag handlar som en galning och spenderar ett par månader med att betala igen allt som jag lånat :-/
Dåligt jag vet, men jag kan inte hjälpa det...
*fniss*
I wish!