• astri

pitebor.... 2!!!

Natti natti carre!
    Hoppas att de kryar på sig snart.När var det du fyllde år, visst var det typ nu i helgen?
    Vet du, jag var och spinkade på ditt hushäromdagen!!
    Näää, allvarligt. Vi körde förbi när vi skulle kolla in farsans gamla kåk...

Jopp, bild kommer senare på underverket

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • astri

Cissi:
    Välkommen!
    Vad bra att du lyder order!!
    Annars hade jag kunnat bli upprörd, och du vet hur jag blir när jag blir upprörd

• astri

Slarva:
    *giggöl, giggöl*
    Nej, inget virus... Bara läxa och annat "viktigt" som behövde fejas undan så att jag kan sitta här mer effektivt

Hoppas att vetrinären hittar vad problemet är och att det är ett billigt sådant.
    Vetrinären och medeciner är ju hutlöst dyrt!
    När min ufo-vovve fick en gädda i huvvet gick allt säkert på närmare 2000:- och det var snart tio år sedan - jag kan ju tänka mig att det skulle vara gode mycket dyrare nu!

Dina planer för resten av dagen lät väääldigt vettiga!
    Önskar jag kunde göra detsamma :-/

• astri

*Visslar och tittar upp i taket*

Så.... jaaa, här hände det ju mycket.
    Ajm so bååååård!!
    *buhu*
    Kanske jag ska gå ut och andas in en hel hög med pollen, fär då vet jag att jag kommer att vara upptagen med att nysa för mina dammråttor är redan räknade och id-märkta.

• astri

Slarva:
    Nej, jag lovar det ska inte hända igen!

Oj, vad din dag lät fullpackad helt plötsligt!!
    Du är väl ganska nära bf nu va? Är det inte meningen att du bara ska behöva sitta under ett parasoll och bli matad med vindruvor av två snyggingar som även fläktar dig med en enorm solfjäder av påfågel-fjädrar?

• astri

Gå över ett par veckor?
    Ursäkta, men nu hänger jag verkligen inte med...

Attans, och inte hade snyggingarna förvirrat sig hit heller! Undrar var de är?

• astri

Slarva:
    Jag känner bara ett par enstaka som gått över! I min värld var det undantagen som bekräftade regeln.
    Menar du att det är vi som är "de onormala"??!!

Carre:
    Resultatet redovisas senare ikväll. Jag måste knata över till mamma med tårtan för fotografering - antingen det eller ta med min kamera och sedan framkalla rullen när den är slut. Det alternativet kändes avlägset då min rulle är nyinsatt. :-/

Asch!
    Men de har väl ett par dagar på sig än, till din födelsedag menar jag...
    När var den? [Så man kan skriva grattis i din gb?]

• astri

Slarva:
    Jaaa, de kanske vämtar på dig där!!
    Var ska man annars hitta påfågel-fjädrar i Norrbotten om inte hos en veterinär?!!
    Du får säga om de var där sen, så jag kan ta dit en av mina dammråttor [id 6532-a] och samtidigt kidnappa en av snyggingarna

• astri

Carre:
    Spännande!
    Blir det ett rejält.... 25 års-kalas?

• astri

Carre:
    Ah!
    Erik tyckte oxå alltid; jamen bjud den och den hit på middag, dina föräldrar mina föräldrar och syskon. Kusiner och allt möjligt...
    Och jag som bara ville få en lite godare middag, hyra film med snacks, läsk och snälla ungar!
    *fniss*
    Han ville bara vara snäll och jag tyckte att han saboterade min födelsedag.
    Nu när jag fyller 30 och någon ska planera åt mig, enligt tradition, så bryr sig ingen. Jag vette fasen om morsan ens är medveten om att jag fyller 30. :-/

Svar på tråden pitebor.... 2!!!