• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Colubrid:
    Tyvärr är det bara i min fantasi som det var älv-liknande danssteg, om någon skulle ha sett mig skulle de ha gissat en kalvs första steg i ett med den gracila skenande elefanten 

• colubrid

Astri: Muhahahaha nåväl bara man TROR att man är graciös så
    Tur att man inte bor i lägenhet längre, ska jag va realistisk så var det ju faktiskt synd om grannarna där under som fick höra mina (O)graciösa danssteg när jag shejkade loss i köket...för att inte tala om grannarna bredvid som fick höra min extremt fina sångröst..ja fast det är ju en annan historia, mina stämband är faktiskt inte graciösa

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • astri

Mina grannar i min gamla lägenhet var coola.
    Det hörde inte till ovanligheterna att jag sprang omkring i trappen i underkläderna, åkte inlines inne och spelade hög musik.
    Enda gången en granne undrade vad som stod på var när han hade hört gallskrik från min toalett..
    Förklaringen var sååå otroligt pinsam Generad

Grannarna jag har nu, inbillar jag mig i alla fall,  hör inte nått Fundersam

• colubrid

Astri: Och jag skulle allt bra gärna vilja höra den pinsamma förklaringen

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Chicachula

just hemmkommen från salsa kvällen de var väldigt trevligt.
    se anna book och david och malin från lets dance. hade gärna stannat längre men man måste ju lyssna på dom små

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • astri

*Hmmm*
    Du får lova att inte skratta...
    alltför mycket.

*Tar ett djupt andetag*

Ok, here goes:
    Jag och min kompis firade hennes födelsedag, enligt traditionerna i dagarna tre...
    Vi drack Peters pops, de är ju gröna som bekant.

Tredje dagen skulle nån gå på toa och det var då illskriket kom.
    Pisset var grönt!!
    Alltså illgrönt!
    Vi, med alla hjärnceller på semester, trodde ju allvarligt det var dags att fara till lasarettet.
    ....
    tills jag kom på att kag hade bytt wc-block till ett som färgade toavattnet fräscht blått
    *Dough* Generad

Men du får lova att inte säga det till nån

• Chicachula

astri; ha ha nej men kul se på dans ääälskar se på det messta inom dans hm,,, kan det ha nått med att göra att jag gick 3 årig danslinje  

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • colubrid

Astri: *asg* hörrudu, alkoholen gör en sannerligen inte särskilt smart haha och jag känner så väl igen när man väl sitter där berusad och tycker att man fått världens briljantaste ide´!

Ungefär som när jag och en kompis för några år sedan köade till statt på dansar och ler...vi hade fått för oss att några kompisar satt där inne..förståndet borde ju ha sagt åt en att så inte var fallet men iaf..när vi stått å köat där ca en halvtimma så ber en person oss om biljetter, så vi undrar ju självklart vilka? Jo det var ju biljetterna till vip därinne.
    Så vi lommade iväg och helt plötsligt var alla öltält och dyl stängda så vi ställde oss längst upp på den där låååånga trappen och funderade lite, då hörde vi nån skrek -svartrockare!!
    Och varför dom då menade oss har jag ingen aning om men vi blev iaf inbjudna på kittelfjälls efterfest med personalen, gratis öl så långt ögat nådde och till sist skulle alla dom in på vip på statt och undrade om vi ville ha biljetter dit varpå vi säger

Håll i dig....

Vi säger NÄääää det vill vi inte
    sen traskade vi vidare och kom hem en sisådär 9 på morron

• astri

Danslinje, vad fascinerande!
    Vad hade du tänkt att bli när du blev stor?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!