• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

astri; precis eller just den där lappen eller grejen som man letat så mycke dyker helt plötsligt upp från ingen stans

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • Chicachula

astri; mitt projekt just nu är att försöka fixa fint på våran ballkong med blommor och dylikt, och kan ju inte säga att jag har gröna fingrar precis så man får väl dra med mamma på buketten som råd och tippsare ha ha vet ju inte ens vad alla blommor heter

• Fam Eklund

Igår var vi i lulle och fira middsommar hemma hos en arbetskamrat till Björn och hans familj det var trevligt men vi var inta hemma förns någon gång efter kl.24.

Idag är det lungt här, Björn har bakat morotskaka på förmiddagen och senare så ska vi grilla lite.

Imorgon kommer dom som vi var hos i lulle till oss och hälsar på samt en till arbetskamrat med hans familj och då blir det fika och jaga barn.

Vi blir tolv pers inkl. barn. Det ska bli roligt.

Är det någon här som kommer att kolla på fotbollen?

Det ska inte vi göra.

• Chicachula

Fam Eklund: nej vi ska inte kolla   vi ska ner till badhusparken

• astri

Blaj, hann bara in i köket så vaknade hon igen :-/
    så  nu är jag tebax

Chicachula:
    Hahaha!
    rensade garderoben häromdagen och hittade ena fästet till himmelsängen Siris
    Blomlåda?
    Jag skaffade mig en blomskötare som satte blommor och  kollade dem, jättebra + att hon höll mig sällskkap
    En middag i veckan och en cider om året

• Chicachula

astri: ha ha ha vi har ju inte världens största ballkong så man får försöka fixa det enka
    tänkbara

• astri

Jag hade oxå en lite balkong då jag hade min blomskötare, det var nog därför hon tog så lite betalt
    Eller så var det för att jag åt upp blommorna i fyllan GeneradOskyldig

• Chicachula

astri: ha ha kan ju inte varit så gott eller? du kanske inte minns smaken
    fick ett tipps av colubrid så nu ska ja odla lite gräslök ha ha få se hur det går
    är ju bra om jag lyckats hålla blommorna i lgh vid liv

• astri

Nja, faktiskt så hade jag en bunke ätbara blommor, det var därför jag var och betade där i fyllan... men jag tog fel stup i kvarten.
    Vad jag minns så var inget särskilt gott - varken de som skulle gå att äta och de som skulle gå att äta.

Örter är bra, gräslök, dill och ärtskidor - det klara tom jag av att odla, och jag brukar ha ihjäl kaktusar :-P

Jag och min kompis ville grilla marsmallows en dag, men det fanns ju inte plats för en grill så vi körde med en marshall. Det var inte gott, marshmallowsen funkade ju bra så, men vi vart ju hungriga och prövade att grilla fläsk också. *hmmm*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!