• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • pippiprollan

Godmorgon...eller morgon är det ju inte

A N: grattis vad kul...hoppas det går bra. Inte fel med lite extra pengar å så sparar du ju föräldra dagar. Inte kul att han är sjuk,hoppas att ni klarar er. hur gammal är din lillebror?

Jessi: duktig som målar...säger samma som Carre,du får gärna komma till mig sen

Dio: Trist att hon inte vill...alltså skrattar hon inte eller vill hon inte stå där så du inte får några kort?

Slarva: hoppas bvc tanten är nöjd efter dagens besök.
    Ni hittar säkert ett hus ni me .

Astri: hejsvejs ,allt bra med dig idag?

Ja här har vi ju varit igång en bra stund.
    Filip har hunnit bada flera gånger...nu tog jag in han för det är inte jätte varmt ute,han var aldeles blå om läpparna å skakade,men frös det gjorde han ju inte -sa han iaf.

Mattias sover middag nu och Filip ser på tv,jag håller på att tvätta lite å städa undan. Har plockat bort en massa av ungarnas leksaker i hopp om att dom kanske leker med det som finns då.

Senare idag får vi nog främmande av min moster. Gjorde en hallonpaj igår så då får jag ju fika av den idag

• A N

Min lillebror är 13, han brukar komma och hälsa på oss under loven så han får lite semester hemifrån och vi får lite ledigt då han brukar sitta och läsa böcker och busa med Lovisa.

• dio

pippirollan: haha hon gallskriker och gråter och klamrar sig fast som en apa Går inte att få henne stå själv

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Hejsan - igen!

Grattis A N till städjobbet!!
    Tråkigt att din lillebror blivit sjuk Hoppas det är ett sånt där 24-timmars och att det snart är över.

vad i hela??
    Siri river ju möblerna!!
    Slet just bort ett hyllplan från min hylla!!
    Nu står hon och skriker på den som om den är ett byte hon har nedlagt.

• Fam Eklund

Hej!

Jag funderar på att klippa mina toppar och göra ljusa slingor i mitt hår och jag vill göra det hos en frisör.
    Så jag undrar om ni vet vilken frisör som är bra och inte så dyr här Öjebyn eller i stan?

Jag är så less på mitt hår just nu och vill göra nåt åt det.

• Slarva

Det gick bra hos BVC idag... Frida hade gått upp till 4,3kg så tanten blev nöjd och sa att hon verkar få i sig ordentligt med mat. Så det var skönt.
    Hamnade på bullkalas hos mamma och Frida är nöjd över att få bli buren av sin mormor...

Ska ut och titta på fölen strax.
    Tjingeling!

• Slarva

fam Eklund: Existerar det billiga frisöerer överhuvudtaget?
    Tycker det är dyrt överallt och nu på sommaren är det dessutom världens kö för att få en tid.

Tur att man inte går till frisören alltför ofta! :)

• Fam Eklund

Jag vet att det kostar att gå till frisören men jag känner att jag måste göra nåt åt mitt tråkiga hår, är sååå less på det.

Men en del frisörer kan vara billigare än andra.

Jag har inte varit hos en frisör sen jag gjorde bröllopsuppsättningen och det var ca:1 år sen.

• astri

Nja, vissa har ju drop-in. Billigaste är ju att gå till en liiiiten privat frisör, annars är det lärlingar som gäller.

Slarva:
    Kul att höra Frida passerade Gunhild kritiska inspektion.
    Man vet aldrig vad den kvinnan ska säga.

• Fam Eklund

Jag har ringt till Klipphörnan och hon skulle ha 300:- för en klippning och slingor 420:-

Har även ringt till Salong 33 och dom skulle ha 300:- för en klippning och 450:- för slingor.

Men dom hade inte tid förns nästa vecka och jag vill göra nåt nu, helst denna vecka.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!