• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • jessilundgren

hej hej, hur mår ni? hoppas allt e bra.
    vad gör man en dag som denna, känns lite jobbigt att vara utan barn, man har ju inget liv utan, ialla fall inte jag

slarva: ring om du behöver någon som gungar vagnen en stund =)
    har hon besvärligt i magen?
    prova lägg henne över armen, alltså med magen mot armen (längsmed)och huvudet i handflatan. stryk sedan på ryggen och luta armen så huvudet kommer lite längre ner än stjärten.
    hade jätteproble med att få anja att rapa ordentligt så hon hade jättemycket luft i magen.
    då visade bvc det för mig och det funkade för oss.

• dio

jahapp, då var vi tillbaka från fotografen omgång 2, och det gick lika dåligt Jag verkar inte få några kort på Lindvi. Ska dit en 3 gång om en vecka. Kanske lyckas jag skrapa ihop en tre, fyra kort sammanlagt. Men det är ju alltid nåt

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Slarva

Go morron på er!
    Vi fick tillslut lite sömn inatt. Verkar som att det går lite bättre att somna hos pappa som inte luktar mat...
    Idag ska vi till tant Gunhild på BVC och se om dagsvikten gör henne nöjd... sen ska vi ut till mamma och se om fölet vuxit något. :)

missteddy: Nix, har inte provat det än... ska till apoteket idag.

jessi: Tack för tipset, ska försöka mig på det om jag vågar. Frida är ju stor och tjock och min arm är inte så grov och stark! :)

• jessilundgren

fy fasen va bra jag e, har snart målat hela långsidan på grunden.
    blir ju skitfint. ska göra kortsidan oxå för bak e det ju ingenide då vi snart får den nya altenen *längtar*

då kan jag ju bjuda hem er till mig, då man har någonstans att sitta ute

• Slarva

Ååå va roligt med altan, jag vill också ha huuus!

Å fika vill jag också ha... tur att frysen är tom på godsaker annars vet jag en som skulle ha stora problem med att tappa kilon!

• Carre

Gomorrn.. Vi har varit ute hela morgonen... skönt att sitta och äta frukost på altanen
    Allt gick bra tills Sebastian spanade lillflickan som bor 2 hus från våran och då stack han iväg för att han ville leka med henne.. suck!! Så då var det bara att springa efter han, ja lätt han inte stanna där för de hade besök, han får gå ock leka där nån annan gång
    Så nu sitter vi och ser på TV en stund, vi kanske ska till Granparken om det inte blir för sent, annars kan man alltid gå till Badhusparken en stund

dio: Vad tråkigt att hon inte sammarbetar.. men 3e gången blir det nog säkert bra

Sandra: Hoppas Frida mår bättre i magen med minifom, vi hade den till Daniella, men hennes mage blev faktist bättre efter vi började med smakisarna, det spelade ingen roll hur mycket minifom hon fick

Linda: Morrn på dig!

Jessi: Vad duktig du är?? vill du inte komma och måla lite hos mig??

• Slarva

Ahhh... nu fastnade jag och börja kolla på hus, jag som har bråttom till BVC!
    Tänk om man hade pengar och kunde köpa värsta huset...

Ha en bra dag brudar!

• A N

Hallå i tråden!!!

Jag har fått 4:a veckors städ jobb åt städ och servicebolaget. Känns ganska bra, får se något annat ett tag och göra annat. Spännande! Ska få gå brevid hon som jag ska vikariera för nästa vecka mån-tis. Sen v.28-31 ska jag jobba

Har inte hunnit på stan än, Lovisa sover och lillebror har blivit sjuk. Vi åkte till min moster en sväng och då blev han dålig, hade ont i huvudet och sen spydde han, hoppas det går över så att vi slipper få nån sjukdom. Ska gå en sväng på stan när Lovisa vaknar. Hålla oss härifrån ett tag och hoppas att han blir bättre snart.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!