• Carre

pitebor.... 2!!!

missteddy.. vad bra!! då behöver du inte leta längre efter det du letade

• Carre

ja, det också.. vi hade till våra barn Martins klänning, den passade inte riktigt men det var bara typ 5 minuter de hade den på sig under ceremonin så det spelade inte så stor roll

• Carre

Sabina: Nä, inte tycker jag att du är knäpp för det.. kanske för nåt annat men inte för det *skojar*

missteddy: Det blir säkert fint

• Carre

Nä, nu går jag.. ska snacka med min mamma en stund innan jag går och lägger mig

Natti natt!!

• Carre

Grattis Anna!!

Första gången vi blev med barn då sa vi till alla nästan direkt och då slutade i mf.. så när vi blev gravida igen då väntade vi båda gånger tills vi hade varit på UL:e.. min mamma fick veta alltid mycket innan.. men det är ju så, mormor får alltid veta först

• Carre

AAHH har inte varit här så mycket idag, min arm gör så ont ff sen jag skadade den i tisdags

• Carre

uhm.. det är nog möjligt.. vi var på AMS imorse

om cirkusen.. har de elefanter och sånt tror du?? Det finns inte så mycket info på deras hemsida

• Carre

www.cirkusbraziljack.se/

Ja, det gick bra.. ska imorgon på nåt basinformation träff och sen ska jag träffa en vägledare för att se om han kan hälpa mig att hitta jobb eller utbildning eller nåt sysselsetning

• Carre

Linda: Ja, jag har skadar armen, ingen aning hur, jag streckte den fel eller nåt sånt, inte slog mig nånstans men har ändå en blåmarke på den.. det gör ont

• Carre

Så där ja.. nu har jag beställt biljetterna till cirkusen

Svar på tråden pitebor.... 2!!!