• Carre

pitebor.... 2!!!

Nu är man duschad och det luktar gott Ja, det luktar gott för Martin håller på att grilla fläskkotletter heehe

Dani stannar hemma med pappan, det här blir också en dajt för mig och Seblax.. vi har inte haft så mycket tid tillsammans sen Dani föddes. Jag tror att Siri skulle bli rastlös och då skulle ni inte kunna njuta av showen.. har du barnvakt??

• Carre

Bebis-ångest? Näää.. jag vet inte vad du pratar om *biter på naglarna*

Det går nog bra.. det är ju bara 2 timmar och det kommer att gå fortare än vad man tror!
    Tror ni säljer de snask där? Jag tar med mig hemgjort Cola, men kanske går att köpa sockervad eller nåt sånt som små barn inte borde äta?

• Carre

hehe.. jag har aldrig varit på cirkus här i sverge.. är cirkus-oskuld kan mans säga.. så ni får guida mig

AAhh kan inte maten vara klar?? Vi kommer aldrig att hinna

• Carre

Sandra: Vad snäll du är.. Jag är iallafall hemma.. Det gick jättebra och barnen hade det super roligt!
    Vi träffade Linda där, men hon hade hunnit sitta nån annan stans

• Carre

colubrid: Ja, de var nöjda.. Sebastian åkte ponny, åt massa godis å popcorn

• Carre

Vad gullig du är Sandra det var ju bara hästar och hundar och jag som hade pratat och pratat med Sebastian att han skulle få se elefanter Tur att han inte frågade var de var hehe

• Carre

ja men det hade de inte
    Tyckte att Brazil Jack var en B-klass cirkus.. jag vet att cirkus Maximum de har elefanter och mycket annat roligt.. men de är ju också lite dyrare

• Carre

Jag ska nog också gå och mysa med gubben.. ska se på American Idol och sen lite Lost avsnitt
    Natti natt alla!!

• Carre

Halloj!!

Här håller på att förberedas en picknick Dani sover middag och MArtin och Sebastian år på ICA och köper bröd.. vi ska på stan för att köpa lite grejer som jag behöver och sen ska vi picknicka på Badhusparken Det är halvsoligt idag, men det regnar inte iallafall hehe

• Carre

vi (läs "JAG") hade också tänkt att åka på loppis Jag håller på att tvätta sängkläderna och så fort de är klara då ska vi åka ditt
    Vad händer annars? Jag ser att det finns lite skumma moln där ute.. hoppas att det inte regnar

Svar på tråden pitebor.... 2!!!