• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • colubrid

hhahaha shit jag fick 15/18 på 7 minuter.. va tvungen avbryta och ska springa ut och avlösa på jobbet..men tror att jag hade skrapat ihop ett till rätt annars

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Carre

Hallå!!

Här händer det inte mycket idag, vi ska på ICA om en stud och då ska jag köpa ingredienserna till tårtan som jag ska göra imorgon. Annars är det bara att slöa som gäller

Sabina: Vad roligt ikväll.. hoppas du hittar mycket billig Jag tycker inte om stora folksamlingar så jag håller mig hemma

Linda: Jag försökte göra testet men efter 2 minuter blev jag uttråkad så stängde ner det hela Ska prova lite senare

• astri

Morrn morrn,
    här har det varit hålligång sedan strax efter 8 då första %¤"%-ungen plingade på dörren.
    Inte får mina barn gå till folk om de inte har kommit överens om annat före 10!
    Vad faaan, inte vill man väl ha främmande såååå tidigt som 8,15? Vad tänker folk med??Fundersam

• missteddy
    astri skrev 2006-06-30 10:46:21 följande:
    Morrn morrn, här har det varit hålligång sedan strax efter 8 då första %¤"%-ungen plingade på dörren.Inte får mina barn gå till folk om de inte har kommit överens om annat före 10!Vad faaan, inte vill man väl ha främmande såååå tidigt som 8,15? Vad tänker folk med??
    men gud vad tänker föräldrarna med ! är det det barnet som jag tror som kom!
  • astri

missteddy:
    Nej, detta var en "liten" kille. Typ 11-års åldern. Fick komma in 3:e gången han plingade på för en halvtimma sedan. :-/
    När jag skickar ut mina barn tidigt brukar jag säga åt [och se till] att de inte går in hos folk så tidigt.
    Och vaad... att det finns smått här vet ju alla!! Åååå, jag blir så konfundersam... kanske det är därför det finns smått här som de tror det är okej att plinga och ringa hit strax baki 8? För ganska många gör det.

• missteddy
    astri skrev 2006-06-30 10:53:17 följande:
    missteddy:Nej, detta var en "liten" kille. Typ 11-års åldern. Fick komma in 3:e gången han plingade på för en halvtimma sedan. :-/När jag skickar ut mina barn tidigt brukar jag säga åt [och se till] att de inte går in hos folk så tidigt.Och vaad... att det finns smått här vet ju alla!! Åååå, jag blir så konfundersam... kanske det är därför det finns smått här som de tror det är okej att plinga och ringa hit strax baki 8? För ganska många gör det.
    ok jag trode det var en annan. för det första skulle jag inte släpt ut mina barn kl 8 på morgonen sedan skulle de bara få vara på gården om de fick det
  • astri

missteddy:
    Precis!
    Det har inget att göra inne hos folk och störas vid den tiden för de kanske sover, äter frukost, duschar... Då har mitt barn inget där att göra. Man ska ge folk en sportslig att hinna göra undan det och få pusta ut lite på morron först - anser jag.

Och apropå duscha, det ska jag göra nu.

Synes!

• astri

Nej, här gick det ju inte lika bra
    Men då hade jag bägge flickorna här som klängde runt mina fötter, åsså grabben å den där grabben som plingade på dörren och väckte Siri.
    tuser690.kontrollpanelen.net/mensatest3/test/intro.asp

13Generad rätt på lite närmare 11 minuter. Hemlis
    Får göra om det ikväll, när alla snorisar sover. :-/

Svar på tråden pitebor.... 2!!!