• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • A N

AStri - det mås väldigt bra faktiskt, är ganska mätt efter en vända till sunes. Så du har dörr plingar problem, inte skoj. Jag blir väldigt passiv när det ringer på dörren för då ibillar jag mig att det är nån försäljare eller nå liknande, men imorse var det faktiskt besök som knackade (inte ringde) vid halv 10 tiden inte dumt med besök ibland.

• astri

Chicachula:
    Har ni bensin eller diesel?
    Vi skaffade ju en diesel för att det skule vara billigare än bensin även med skatten.. nu är det ju verkligen inte det. Dyrare i pris + skatt!!
    Vilken tur han fick behålla bilen i skilsmässan *puh*

• astri

A N:
    Hade, dörrplingar problem - jag var och kopplade ur klöockan nyss
    Hehehehe, försök väcka mig nu!!

Måste bara komma på hur man ska lösa problemet med folk som ringer efter 21 nu Fundersam

• A N

Astri - dra ur telefonjacket, eller så sätter du telefonen på ljudlös och bär med dig nummerpresentatören ifall det är nån viktig person som ringer Jag brukar titta på den bärbaratelefonen vem som ringer och är det nån som ringer till Tony och jag inte ids svara/prata med så 1 - ger jag telefonen till Tony eller 2 (om han inte är hemma) - trycker på tyst knappen och det ringer men hörs inget

• astri

A N:
    Jag har ingen nummerpres. och jag har  redan enheten i ett annat rum, men siri vaknar i alla fall!!
    Hon är så himla nyfiken!
    Ska börja dra ut jacket, har inte velat göra det då Fredde har vart hos sin pappa och Liss har ocjså sovit borta - ifall nått skulle hända..
    vilket jag ju inte tror, men i alla fall...

• astri

Vad finns det att glo på i Norrbotten eller i dess närhet... förutom Lycksele?

• A N

Astri - då är det dax att skaffa sig en nr.presentatör, tycker jag Handlat nå på marknaden?? Som förra året så var det varmt och en massa folk i vägen.

• A N

Gran parken Har funderat på att göra ett återbesök nån dag. Storforsen, där är det vackert.

• astri

Storforsen, joo där är det vackert, men jag kan ju riktigt se framför mig hur jag försöker vara där på en "lugn och fridfull familjepick-nick"
    Skulle väl bli ett nervvrak av det!
    En gång och *vips' in på hispan!

Granparken.. nära och bra, men jag är allergisk och där blir det liksom lite för mycket djur. På Lycksele är de ju ute och man slipper vara så nära att man råkar slicka en ko på ryggen om man råkar gå med munnen öppen i en gång

• A N

Om det är djur ni vill se så msåte det väl finnas fler ställen med djur på... Ni får gå på dinosaurie landet på havsbadet. De djuren är du säkert inte allergisk mot. Våran granne har 6 katter och vi har en hund, minizoo Det brukar vara kattfight här utanför ibland, tar lite extra betalt för den attraktionen Bra sittplatser på våran balkong...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!