• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

just fått ut min första blomma på ballkongen nu är det bara resten kvar men som sagt ska ha blommexperten "min mamma" med så jag ändå får ett namn på dom blommor jag köper

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • dio

skräckfilmstips---ojojoj..länge sen jag såg en skräckfilm LÄnge sen jag såg en film över huvudtaget
    vad blir du rädd för? När nån hoppar fram film, äckliga monster film, ockult film, osv?

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Chicachula

sen sitter jag väntar irreterande på att min is ska bli klar så jag kan göra min svalkande bål

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • astri

dio:
    Andar och övernaturligt grej, så länge det inte är gjort på ett överdrivet sätt.
    Den mest skrämmande ande-film jag såg var en svart/vit från 40/50-talet. *brrr*

Chicachula:
    Hääärligt!

Vad har ni gjort idag då?

• dio

astri: okej, same shit as me

Hm...har du sett Exorcisten, the Emily Rose story?

en annan film som är jäkligt bra men som kanske är meren thriller heter Utility tror jag...shit måste fundera lite...men den är bra

• astri

dio:
    Inte the Emily Rose story.
    Exorsisten har jag sett, Var och såg nya versionen på bio när jag väntade Siri - mot min moders gillande. Bara för att den skrämde skiten ur henne [originalet alltså] så betyder det ju inta att den gör det för mig, och ack så rätt jag hade

• dio

Frailty heter filmen jag tänkte på, men den skrämmer inte skiten ur en utan är bara intressant

The Emily Rose story skrämmer heller inte skiten ur en men jag hoppade till en gång eller tre hehe

Kommer inte på nån sådär riktigt läskig

• astri

The Emily Rose story, är det den som handlar om en tjej som blev inspärrad i ett rum på en stol eller?
    Kanska jag tänker på någon verkligehtsskildring?
    De kan vara ruggiga!

Jag minns fortfarande The butterbox babies, gud vad jag grät och fy vad arg jag var på dem som vandaliserade stället

• dio

The Emily... hm handlar om en tjej som blir besatt och det hamnar i  rättegång och en präst försöker få fram sanningen, jag minns inte rikigt hihihi

Hm, verklighetsbaserade är bra...tänker tänker tänker...såg ju nåt för ett tag sen som fick mig att rå rent illa. Men vad?

• dio

emiluý just ja! Hennes familj blir anklagade för mord på henne tror jag och en präst vill bevisa att hon var besatt av jävulen.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!