• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Sagamo

Ja ibland snålar dom bla med dressingen på Sunes, det är illa *s*
    Nej man kan ju börja fundera vad för kiosk kultur dom har här, min sambo visste inte ens vad parisare var!! nu älskar han det, INGEN vet vad det är här....vi har inte ens MAX, fast dom har sagt nu i snart 2 år att vi ska få det. Här får man stå ut med uppvärmda förstekta hambugare eller så kalla McDonalds...

• astri

Carre:
    Hejsan hoppsan
    Jaaaa, jag är lite trött känns det som. Satt här på FL till 5, såg på tv till 7 och sen dök Freddes kompisar upp och bankade på dörren 9,30.
    Som om det inte var nog bankade de på dörrn 4 gånger till inom en timme!
    Så jag väste åt dem att han kommer ut när han vaknar så de lär ju upptäcka det själva istället för att komma hit hela tiden :-/
    Jag blev så less.
    Nog kan de ju göra annat än att gå ett varv runt kvarteret för att sen komma och störas igen - speciellt eftersom jag sa att jag hade varit vaken hela natten. *suck*

Själv då?
    Vad har ni gjort, man har ju som inte sett dig på ett par dagar.

• astri

Sagamo:
    Isch, jag tycker synd om er.

Sunes har ju börjat sälja hamburgare inne på PDOL området. Jag antar att det går gode bra för dem där

• Sagamo

Det borde det göra, där kommer jag handla i alla fall och så souvas *s*

• astri

Jag ska in på PDOL på konsert-tid i år. Har tänkt att se Thåström. Det känns som ett måste, jag menar - har jag sett en massa som jag inte velat se och DiLeva så...
    DiLeva var bra
    Har stora förhoppningar på Thåström.
    Var och såg De La Soul, men de var inget bra... de hade nog väntat sig mer folk och körde ett alldeles för långt intro tyckte jag. Jag var spiknykter men hann ju tröttna i alla fall.

• Carre

Oj oj, vad jag längtar till Sebastian och Daniella får kompisar som bankar på dörren!! NOOOOOOOT!!

Nja, har inte varit så mycket online, i lördags var Martin borta och fotat ett bröllop nära Råneå och då tog han med sig min dator för att kunna föra över bilderna ditt. Så då hade jag ingen dator.. ville inte använda hans för den är lite krånglig Sen gjorde jag en ko tårta (det finns bild i galleriet) till svärfar som fyllde år igår. Så då var vi i Rosvik igår nästan hela dan på svärfars kalas

• astri

Carre:
    Bankandet går väl an, men terror-plingningarna på dörrklockan. Blääää!

Jättefin tårta!
    Tyckte han om den?

• Carre

Ja, han tyckte att den var jätterolig med kossorna och den smakade jättegod också.. ska ha mindre mango nästa gång bara, för det smakade mer mango än passionfrukt och choklad

Nu ska jag duscha.. det stinker säkert ända till Öjebyn

• Sagamo

Orkar nog inte gå på någon stor artist om än jag hemskt gärna hade velat. Har ont av att stå stilla länge med magen, blir svimfärdig direkt. Carola hade jag velat se, hon tror jag är fantastisk live.

• Sagamo

Vad härligt att tiden går fort när man kan vara här samtidigt som man jobbar...nu har jag bara 5 timmar kvar och strax lunch!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!