• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • dio

precis

Hrm, nu kommer lindvi släpandes på vällingflaskan och lägger upp den i mitt knä med en förebrående blick hihi ska väl göra vad sessan befaller.

Im pretty sure I got my car pregnant
  • Carre

Vad betyder OT? *dum*

Varför funkar det inte för mig att citera inlägg? Det visar "Fe på sidan" i vänster nedre kant på explorer

• Carre

AAAAAaaahhhh vad smart.. det går att se när man håller musens pointer över ordet!!

• Carre

Nej, har inte det.. väntar på att de aktiverar optionen som man betalar via telefon eller sms

• astri

Tydligen kan man bara citera om man har Plus

Åååå, nu måste jag gå och kasta mig över en läxbok ett tag.

I´ll be back!!

Krama om era pluttar från mig, mina är borta så jag har inget att krama *aaaaavis*

• Carre

aaahhh då är det därför jag inte kan citera.. det borde komma upp nåt som säger, skaffa plus din pucko om du vill citera inlägget eller nåt sånt

Jag vet att jag hittar dig här om en stund igen Linda, ska passa på och natta mina monster.. ska krama de extra hårt för dig

Synesssssss

• Slarva

Go Afton brudar!
    Haft en bra dag? Jag har haft en superskön dag i solen...! Men min bil har gått sönder och står på parkeringen och dräller olja. Vill inte tänka på hur dyrt det kommer att bli att laga den =(

Vi har köpt en elgrill idag och grillat hamburgare på balkongen. Elgrill är min nya favorit pryl! Så enkelt! :) Och billig var den dessutom. *s*

Kan nog bli en rätt så tidig kväll ikväll för mig igen, håller redan på att somna.

• dio

Så nu sover äntligen min sessa. Hon har blivit så svårsövd på senaste. Kanske för att hon är lite småkrasslig. Igår var hon vaken till 23! I vanliga fall brukar hon slockna mellan 18-19. Hm..

Im pretty sure I got my car pregnant
Svar på tråden pitebor.... 2!!!