• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

kolla på duka.se det gå inte att länka därifrån, men det finns många presenttips

• astri

Jag tycker inte om såna där sista minuten presenter! *Huh* Vad snobbig jag låter, det värsta är att de som känner mig vet att det är det sista jag är.
    men jag skulle ärligt inte kunna tänka mig handla en present på Coop eller Dollarstore åt någon... eller ja Coop faktiskt.
    Till mina egna eller mig själv duger Dollarstore och Coop helt utmärkt!! Lite knäppt faktiskt!

Mmm, jag förstår precis hur du menar - man visar dem att man inte är på samma låga nivå som dem, typ... lite grann

• Carre

PRECIS!! Ibland är det lite svårt för mig att uttrycka mina tänkar på svenska

• astri

De där Napolibesticken - de ska jag banne mig köpa till mig själv i 30-års present!!

Frågade på Intervju-tråden om man kunde ge bort champagne, men de tyckte de inte utan glas... men alla har väl glas? Jag som inte ens dricker har glas i alla former till förbannelsen!!

• astri

*Hmmm* Nu kanske det bara är jag som har dille på knivar, men vad tycker du om knivblocket som finns under presenter 200-400

• astri

Oooooo!! Eller ska jag kanske köpa Sorrento besticken till mig själv och Daily traktör-pannan åt dem? De är några såna där smågourmeter...

• Carre

JA, hamnade i en diskussion men med Sebastian!! Rackarn unge sprang iväg och då blev jag tvungen att jaga han runt hela huset!!
    Sen gick jag in och matade Dani, hade glömt att hon också måste äta hehehe
    Måste göra middag också till Sebastian, han får nåt nyttigt och jag ska äta en pitepizza

Svar på tråden pitebor.... 2!!!