pitebor.... 2!!!
Åååå, så tjusig den här är... men skrämmande dyr!! [eller ja, den är väl lite billigare än i affären?]
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Åååå, så tjusig den här är... men skrämmande dyr!! [eller ja, den är väl lite billigare än i affären?]
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Aaaah! Nyss hemkommen från Granträsk. Kollade lite eld, kremerade ingen korv, men passade på att röja ut lite grejor från Eriks hus som ännu inte hade masat sig hem till mig. Orkade inte släpa med dem hem så jag kastade dem på elden
Jag vet inte om det var omtyckt av sakerna och elden, för hux flux brann det på min tröja
Det gjorde ont!
Carre:
Jag vill köpa den åt Siri.
Jag köper allt, billigt, dyrt, mitt emellan... Jag passar på nu för förr tänkte jag som dig - när de blir äldre köper jag märkes... Det funkar INTE på Liss, hon är grisigare än någonsin
Så jag passar på nu jag, lär INTE köpa dyra grejor om ett år eller två
Jag ska gå ut och gå lite grann. Funderar på att läsa lite läxa utomhus eller fara och måla Eriks husfasad lite så att det blir gjort.
Han är bitvis seg som toy, min käre f.d make
Colubrid:
Jaså? Blev det lite party igår eller kommer segheten av andra orsaker?
Sadeln?
undras om någon har tänkt att bygga en egen cykel från scratch för någon snodde grabbens cykelhandtag och en annan kille blev av med sitt framdäck
äsch! Ja, då föll min teori
Vad synd!! det är ju såna sadlar som är mysiga, inte de här moderna som försvinner in i rumpan...
Jo, de kan ju ta betalt för reservdelar
Pappa skulle laga mitt cykeldäck en gång i tiden, när han var färdig fick jag lämna in den på lagning , det kostade mig 700:-
och det är typ närmare 100 år sedan - jag vågar inte tänka på vad samma sak skulle kosta idag!
Fam Eklund:
Jo då, det gick.
Fast alla var ju inte där idag heller, så jag måste dit en gång till *suck*
Vad har ni gjort för spännande idag då?
vad sa arbets då, mona?