• astri

pitebor.... 2!!!

God morgon dio!!
    Jo, faaast jag gillar faktiskt lagom mycket regn, Passade på att ta mig en liten extra promenadtur när jag gick med Liss till dagis
    jättehärligt, men inte när det blir regndroppar på brillorna *nackdelen med att vara glasögonorm*
  • astri

Slarva:
    Mmmm, det tycker jag!
    På helgerna kan det gott vara soligt så man kan ligga ute och läsa läxor - inne finns ju teven och tyvärr har jag inte karaktären att hålla mig borta från den när program som Ricki Lake och Hem till gården visas

• astri

Slarva:
    Någon bra dvd då?

Nää, det regnar lagom, man blir lite småfuktig inget mer... härligt mao

• astri
    Carre:
    Det är lugnt!
    Jag satt själv och spelade betapet, mitt nyfunna nöje, jag önskar bara att jag var lite bättre så att man vågade spela med andra än Erik och mamma
  • astri

Carre.
    Jag? Sitter här och hets-trycker i mig en pizza så att Siri inte ska peta i den.
    Väntar på att hon ska somna så jag får ögna igenom en läxbok lite. Sen måste jag leta reda på min medecin, den har jag lyckats städa bort och jag behöver den... annars blir jag väääldigt otrevlig. Japp, värre än nu!

Vad gör du då?

• astri

Åh, vad gott *mmmm* kladdkaka  *dreggel*

Jag sitter och funderar på om jag skulle göra något roligt om jag klarar mina examinationer som jag har nu den 9-15:e maj.
    Kanske någon slags fika.
    För klarar jag den här delen av kursen [har varit olovligt slö] ska jag banne mig... äääää, jag vet inte... göra något knäppt för att sätta punkt!

• astri

Colubrid:
    Va?
    Det var väl inte Erik? Var det det ska jag sparka honom HÅRT på hans "Usama".

Svar på tråden pitebor.... 2!!!