Inlägg från: Chicachula |Visa alla inlägg
  • Chicachula

pitebor.... 2!!!

hejsan tjejer! här är det sjukstuga deluxeGråter william är fortfarande sjuk och idag åkte min sambo på magsjuka. Så nu är det bara familje medlem nr 3 kvarGlad sambon har stängt in sig i andra sovrummet. ha ha ganska kul att man kan bo i samma lägenhet men inte ses på flera timmar jag har inte sett skymten av honom, och har ingen vidare lust att gå in i bacill rummet ha ha. William ligger i våran säng och sover i omgångar, Jag pimplar samarin inte för att det hindrar blir jag magsjuk så blir jag det vilket som men hjärnspöken försvinner lite i alla fall ha ha ha:) åååå det är ju så fint väder vill ut och cykla med william eller ialla fall ut och gå med han i vagnen eller gör en kul familje dag men inte:(

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • Chicachula

astri: nä verkligen inte jag ser bacillerna klättra på väggarna ha ha ha:) han städat med klorin idag ha ha ha är man sjuk eller vad ha ha haRäcka ut tunganmen gett mig fan på att jag ska klara mig men men

• Chicachula

Nä om man skulle lägga sig hos william igen som man gjort hela dagen:) han vägrar ligga i sängen om jag inte ligger där:)sööötisen

• Chicachula

nån som kan ge lite tipps vad man kan göra liggandes i en säng förutom att sova då och ligag och titta på william:)

• Chicachula

jaa om jag då hade nån som jag inte läst:)

• Chicachula

slarva: ha ha det var en bra ide men jag är dålig på sånt ja är ju inte fel ligga och titta på william men kan bli lite långtråkigt då man gjort det sen kl sju i morse:)

• Chicachula

hejsan tjejer! här sitter man och försöker få ordning på sin lilla mage. min andra två är på bättringsvägenGlad

• Chicachula

Colubrid: ta det lungt på lasergam: vill inte komma på jobbet och se dig liggandes i en sjukhus säng med armar och ben gipsade:)

• Chicachula

Colubrid: jag tror inte JAG VET! nån som blev piss off en gång vid ett kubb spel
     ha ha kommer det några minnen till liv mohaaaaa:)

• Chicachula

Colubrid; så du lär göra allt du kan för att vinna även om det
    gäller på liv och död ha ha ha

Svar på tråden pitebor.... 2!!!