• Carre

pitebor.... 2!!!

Gokväll tjejer!

Nu har jag sett Lost... oj vad spännande det blir för varje avsnitt

Jag har också varit ute och cyklat en stund, vi åkte ner till ICA och köpte saft, den hade tagit slut och jag är allergisk mot vatten

Nån som behöver och vill köpa en babyskydd Akta Graco 2003 med bas??

• Carre

Ja.. måste vara samma allergi hehe.. man kan inte dricka Cola varje dag så saft får det bli

Det är ingen fara med diskmaskinen, om inte Slarva vill ha den heller då sätter jag annonsen på blocket.. ska hämta den imorgon och då ska jag mätta den och se vilken märke den är

• Carre

ja, kan? kan man.. men jag har tyvärr inte råd.. men jag har önskat mig en Sodastream som födelsedagspresent, får se om jag får den

• Carre

det är jag med, tyvärr

var det slut cykelkärran på BH? vi var där idag och jag såg den som de har framme.. vi ska köpa en bilbarnstol åt Dani imorgon.. det är nog dags för henne att flytta från babyskyddet.. min bääääääääääbis!!!!!

• Carre

Ja, jag vet.. vi ska passa på att de har stolen på reapris på BH.. hoppas jag kan sälja babyskyddet också på blocket.. de brukar vara popis

Tycker du om Trauma på discovery?

• Carre

martin sa att de skulle ha den fram till den 9/5.. jag tror de hade inte så många stolar kvar faktiskt, så vi ska ditt imorgon efter vi har lämnat doodles på dagis

• Carre

Den är en Akta Graco Duo.. den kostar 1995:-.. man sparar typp 500-700 ungefär

• Carre

yes! en till Dani och en till Siri

nä, nu börjar bli lite snurrig i huvve.. ska gå och lägga mig.. hoppas att dagen imorgon är lite soligare bara..

Ha det så bra.. du kanske ska ta och "städa" lite?? hehe

Vi hörs!!

• Carre

Gomorrn!!

Sover ni?? Jag sitter och äter frukost måste dammsuga och skura golvet.. usch så tråkigt!!

Vad händer idag??

• Carre

inte så mycket.. han håller på att göra om gästtoaleten, men vi cyklade till ICA och köpte saft.. jippie! vilken utflykt va?? hehe..

Idag ska vi tapetsera toaleten, jag ska dammsuga och skura golvet och sen ska vi gå på banken, ta ut pengar och så ska vi köpa Danis stol

Inga planer mot kvällen, vi får se vad vi hittar på

Svar på tråden pitebor.... 2!!!