• Carre

pitebor.... 2!!!

Linda: det är ju bara gästtoa som ska tapetseras om, än så länge.. det lär gå fort

• Carre

har ni ett stort hus Jessi? Vi har ett älvsbyhus så jag tror inte det går på 10 tusen.. ca 6-7 tusen hade vi tänkt

• Carre

Sabina har dy byt stolen till Fillip?? Vi ska köpa en ny stol åt Dani idag iallafall.. vi bestämd det att det var bäst än att köpa en bältestol åt Seblax

• Carre

Nä, nu går jag.. vi höres lite senare!!

Ha det bäst!

• Carre

jippie!! Siri kan gå!!! Vad roligt Linda.. nu är det jagande som gäller nu framöver för dig hehehe Är övertygad att jag kommer att bära Dani flera månader till

missteddy: vi har haft det jättebra, vi har varit ute och cyklat och så på em var vi ganska länge på gården och lekte med barnen, det var jättehärligt!!

• Carre

ja, det verkar som att alla bestämde sig för att köpa cykelkärra samtidigt så ska du till Lla imorgon??

Jag skulle vilja åka på Hem-mässan men Martin jobbar hela helgen

• Carre

Jag förstår dig, nå skulle jag också vara förbannad om martin skulle mata daniella med en smutsig flaska.. och de syns att de är smutsiga för tusan!.. man kan åtminstonde skölja den eller??

MÄN!! jag tror de kom alldelles för sena när Gud delade ut hjärnorna.. de tog slut när han delade ut de till kvinnorna

• Carre

det är olika företag som har utställning på Arkus tror jag det heter i Lileå, och då kan man gå ditt och få lite inspiration till när man vill renovera huset, och sen har de olika erbjudande och sånt.. typ som Nolia mässa men bara med grejer till huset

• Carre

ja jag vet, men martin ska jobba.. suck! så nu är det kört för mig.. får vänta till nästa år

Vad ska du göra i helgen ?

• Carre

ooohh vad kul för dig missteddy, jag är så avis det kommer säkert att gå bra

Svar på tråden pitebor.... 2!!!