pitebor.... 2!!!
Linda: det är ju bara gästtoa som ska tapetseras om, än så länge.. det lär gå fort
Linda: det är ju bara gästtoa som ska tapetseras om, än så länge.. det lär gå fort
har ni ett stort hus Jessi? Vi har ett älvsbyhus så jag tror inte det går på 10 tusen.. ca 6-7 tusen hade vi tänkt
Sabina har dy byt stolen till Fillip?? Vi ska köpa en ny stol åt Dani idag iallafall.. vi bestämd det att det var bäst än att köpa en bältestol åt Seblax
Nä, nu går jag.. vi höres lite senare!!
Ha det bäst!
jippie!! Siri kan gå!!! Vad roligt Linda.. nu är det jagande som gäller nu framöver för dig hehehe Är övertygad att jag kommer att bära Dani flera månader till
missteddy: vi har haft det jättebra, vi har varit ute och cyklat och så på em var vi ganska länge på gården och lekte med barnen, det var jättehärligt!!
ja, det verkar som att alla bestämde sig för att köpa cykelkärra samtidigt så ska du till Lla imorgon??
Jag skulle vilja åka på Hem-mässan men Martin jobbar hela helgen
Jag förstår dig, nå skulle jag också vara förbannad om martin skulle mata daniella med en smutsig flaska.. och de syns att de är smutsiga för tusan!.. man kan åtminstonde skölja den eller??
MÄN!! jag tror de kom alldelles för sena när Gud delade ut hjärnorna.. de tog slut när han delade ut de till kvinnorna
det är olika företag som har utställning på Arkus tror jag det heter i Lileå, och då kan man gå ditt och få lite inspiration till när man vill renovera huset, och sen har de olika erbjudande och sånt.. typ som Nolia mässa men bara med grejer till huset
ja jag vet, men martin ska jobba.. suck! så nu är det kört för mig.. får vänta till nästa år
Vad ska du göra i helgen ?
ooohh vad kul för dig missteddy, jag är så avis det kommer säkert att gå bra