pitebor.... 2!!!
Jag kan nog inte komma till Badhusparken...ska göra en synundersökning för körkortet vid halv 4 Fast iof, när har ni tänkt träffas?
Jag kan nog inte komma till Badhusparken...ska göra en synundersökning för körkortet vid halv 4 Fast iof, när har ni tänkt träffas?
Jag dyker kanske upp en stund efter två Vi får se
ÅÅååh det vill ju jag också ta! (undervattensfoto) Tufft!
Jag tyckte det lät alldeles för dyrt med Babysim. Skrev upp mig på en lista, men hon kändes alldeles för gammal när det väl var dags, och va kostade det? 500 spänn för 6 gånger, 10 min/gång. Nää..Vi brukar fara å bada på fredagar jag och mina vänner och barnen. Visserligen får dom inte lära sig simma Men plaska och ha kul
10-15 minuter sa tanten på simhallen när jag pratade med henne och det kändes inte värt pengarna. Man är ju inte speciellt rik som ensamstående
astri: Det skulle jag inte ens göra om jag fick betalt hehe Hm...beror iof hur mycket
Jo, måste släpa mig till bingen jag också oc hhångla upp kudden hehe kanske inte
Godmorgon Härligt väder även idag.
Såå..är det nån som ska till badhusparken då? Jag menar, är det nån idé att jag släpar mig dit? Har ju sååå långt
Hej hopp Hade ni det trevligt i parken? Lindvi låg och sov så vi stannade hemma. (men det märkte ni nog
)
Jag hade en oförskämt bra förlossning 3 h totalt tror jag,1 timme hemma, bilfärd till sunderbyn och 1 timme på förlossning, varav själva krystarbetet tog en kvart