• dio

pitebor.... 2!!!

Sabina: hihi

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

haha min mamma hade ju inte tankat bilen och var jättestressad och såg väl framför sig hur hon fick förlösa mig i bilen hehe Hon har själv haft snabba förlossningar
    Jag hade ca 4 minuter mellan värkarna på en gång när det satte igpng på kvällen. Trodde ju att det skulle ta sin tid så jag hade inte alls suttit och räknat. Min mamma ringde på kvällen och frågade hur det vart och jag sa att ja jag har värkar, och hon bad mig genast kolla hur långt det var mellan och fick sedan paniiiik hehe Tanka bilen, hömta upp min tremänning som skulle vara med på förlossningen. Jag packade bb-väskan.

• dio

å nej, tror det räcker med ett barn för mig Men man ska ju aldrig säga aldrig

• dio

natti natti pippirollan

Japp, jag ska också gå och lägga mig Ha det så bra nattsuddare!

• dio

Godmorgon

Idaghänder det inte så mycket på dagen. Ska väl försöka att vara ute en sväng, kanske hälsa på Lindvis pappa sen på em/kvällen ska vi på kalas LIndvis fasters pojkvän fyller år.

• dio

Carre: Besviken? jag bölade som en gris! Det var ju jättehemskt ju! (Grey´s anathomy)

• dio

Hej hej Soligt idag med även om det inte är lika varmt. I eftermiddag ska jag till älvsbyn. Det är ju kvällsöppet på  stan hehe Nä ska åka båge dit med min "svärfar" Han ville ha sällskap, dessutom fyller hans mamma år imorgon så vi ska dit och fika Ska bli skoj att få komma ut lite.

Ååååh Jag vill ha en cykel med såndär cykelsits till barn och fara ut på äventyr. Har en gammal rucklig jäkel till cykel, men den har ingen pakethållare. Lika bra kanske att jag inte har nån, har en förmåga att ramla haha

• dio

Godkväll på er

• dio

hej hej Astri. Jodå, jag har haft skitskoj, har varit och åkt motorcykel till älvsbyn

Själv då?

• dio

Astri: Men uscha Men du överlevde

Nej då inte än iaf Min "svärfar" eller vad jag ska kalla honom haha Andres pappa, Lindvis farfar kanske är rätt benämning Vi for en sväng och hälsade på hans mamma eftersom hon fyller år imorgon och sen var det kvällsöppet på "stan" och motorcykelknuttarna visade upp sina bågar och det var allmänt trevligt. hihi

Näpp, om man skulle ta och släpa sig i säng nån gång. Känner mig rätt trött

Svar på tråden pitebor.... 2!!!