• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • dio

Hej hej

Idag säljer jag Lindvi för en billig penning
    Var hos fotografen, försök tre, och jag hade klätt upp henne i prinsessklänning och svansar och hon bara gallskrek och jag fick inte en enda bild på henne
    Allt som allt har jag lyckats skrapa ihop 4  kort på tre försök, varav ett är en nödlösning, en närbild där hon egentligen sitter och klamrar sig fast i mitt knä.
    Det blev billigt iaf, får väl se det så

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Nu har jag varit duktig och städat hela lghten

• Slarva

Hallåj!
    Ser att det har varit lugnt här de senaste dagarna...
    Vad gör alla??
    Idag har jag varit med Frida på BVC, hon vägde hela 4,85kg och Gunhild var nöjd!
    Är så fruktansvärt sugen på kaffe och negerbollar just nu så jag hoppas att tösen somnar en stund, eller att Mattias kommer hem från fotbollen snart så jag kan kasta ihop en negerbollsdeg...

• Fam Eklund

Hej!

Jo, du Sandra jag håller me dig att det är tyst här nu förtiden men det kanske det är eftersom det är sommar och en del kanske har lämnat stan eller nåt alltså en del har kanske en sambo/man som har semester nu och då kan man ju passa på att lämna stan.

Själv har jag godkänt semester från AF f.r.o.m. idag och fram till V.34 så det är skönt att veta att man nu bara kan njuta av sommaren.

Denna vecka blir ganska lung kommer kanske få besök på torsdag av kompis och sen på måndag v.29 så kommer det en annan kompis och hon stannar till början av V.30 och då har min man semester och under dansar och ler så får vi besök igen men sen är det lungt med besök för ett tag. (tror jag).

Kram från mig

• astri

Ah... gaffel!
    Nu kan jag vara trevlig!

Slarva:
    Vad roligt att Gunhild är nöjd! Gu´ vet att hon är i princip omöjlig att behaga

• Slarva

Lyckades få Frida till att somna så ja kunde baka negerbollar och koka kaffe.... men självklart vaknar hon och vill ha mat precis när man har hällt upp kaffet i koppen. Tyyyypiskt!

• dio

Åååh va gott med negerbollar!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!