• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Hallå Sabina!
    Här har vi det jättebra! Tycker det är skönt med lite kyligare väder i ett par dagar, det är så himla jobbigt att svettas hela tiden och Frida har verkligen varit blöt i svett!
    Det behövs lite regn på gräset också så det blir grönt igen! =)

Vad gör ni när det regnar och ni inte kan bada i poolen då?

• pippiprollan

Jag håller på att baka för fulla muggar.

Har faktiskt bakat negerbollar mums vad gott.

Mattias fyller ju 1 år på måndag å vi har kalas på söndag ,bra att ha nått att bjuda på.

Vi är mest inne nu då det regnar...spelar lite spel å så.

maattias ramlade i lördags å bet sig i tngan så att det blödde massor...nu har han ett 1,5 cm långt jack i tungan å den e aldeles blå men det är ingenfara med han,han äter då som vanligt.

• Slarva

Sabina: Ååå fy vad obehagligt, man har ju hört om sånna som bitit av sig tungan och vet ju själv hur ont det gör om man biter sig när man tuggar!

På tal om ingenting... De har slaktat en av hästarna hos mamma och pappa idag och i eftermiddags fick jag ett mms av lillebror där han tagit kort på hästen då de skjutit henne, även om jag tänker äta av köttet så hade jag ju helst sluppit att se henne död! Så nu vet jag vad jag kommer att drömma om inatt... *usch*

• jessilundgren

hej på er, hur mår ni i detta vackra väder?!?

skönt med en regndag, kan behövas för både djur och natur

• Slarva

Hallå Jessi!
    Här är det bara bra...! Hur är det själv? Börjar närma sig ganska fort nu va?

• Carre

Hallå och godkväll!!

JAg håller på att somna framför datorn. Internet har varit seeeeeeeeeg hela dan så det är inte mycket jag har varit här.

Det har inte hänt så mycket idag, vi har varit mest inne och slöat hela dan.. Martin är överlycklig av allt regn, jag tror han har fått gammal gubbe syndröm för att han pratar om sina buskar och träd som får massor med vatten

Nåja, nu ska jag till sängen, ha det så bra!! Natti natt!

• Slarva

Åååå... har suttit uppe och väntat på att Frida ska bli hungrig som hon brukar bli vid den här tidpunkten, men hon har bara legat och tittat i vagnen hela tiden. Så helt plötsligt somnar hon! :-O
    Kanske jag också ska passa på att sova då? Eller så sitter jag här tills hon vaknar igen!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!